سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختر 17 ساله آمریکایی به دلیل حمل چاقو توسط پلیس به قتل رسید

یک 17 ساله آمریکایی که از بیماری روانی رنج می‌بر‌د، پس از اینکه با چاقویی در دست وارد اداره پلیس شده و خواست با یکی از افسران صحبت کند، توسط 3 پلیس کشته شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "سایت آلترنت"، "کریستینا کوینارد"،‌دانش آموز 17 ساله آمریکایی که از بیماری روانی رنج می‌بر‌د، پس از اینکه با چاقویی در دست وارد اداره پلیس شده و با برداشتن گوشی تلفن خواست تا با یکی از افسران صحبت کند، هدف شلیک 3 پلیس در محل کشته شد.

بر اساس این گزارش ، پس از گذشت چند روز از این حادثه افسران پلیس  از حمل "سلاح" توسط این دختر خبرداده و از اعلام اینکه وی چه نوع سلاحی در دست داشته خودداری می‌کردند و این ابهام به وجود آمد که وی سلاحی کشنده از قبیل بمب در دست داشته ولی " جی دین" شهر دار لانگ ویو فاش کرد که وی فقط یک چاقو در دست داشته است.


عمه کریستینا که سرپرستی وی را بر عهده داشت در گفتگویی اعلام کرد که  ورود کریستینا به اداره پلیس تلاشی برای درخواست کمک بود، افسران پلیس می توانستند کاری برای این دختر بیمار که پس از مرگ مادرش  دچار افسردگی شده بود انجام دهند.

وی افزود: من فک می کنک چیزی وجود دارد که آن ها به ما نمی گویند. او پس از مرگ مادرش در 4 سالگی، دچار افسردگی شده بود و 2 بار تلاش کرده بود خودکشی کند.

آلترنت در گزارش خود نوشت: درک این قضیه بسیار سخت است که افسران پلیس بدون توجه به شرایط  چندین بار این دختر را هدف قرار داند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دختر ، امریکایی ، سلاح ، حمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.