سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد ابراهیموویچ از هواداران پاریسن ژرمن

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی پاریسن‌ ژرمن از هواداران تیمشان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال پاریسن ژرمن در هفته بیست و سوم رقابتهای لوشامپیونه فرانسه موفق شد میهمانش تیم رن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
علی‌رغم کسب این نتیجه هواداران پاریسن ژرمن با سوتهایشان انتقاد خود را ازعملکرد تیمشان اعلام کردند. زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی این تیم از این عملکرد هوادارانشان به شدت انتقاد کرد.

وی در این خصوص گفت:‌ واقعا از این کار هوادارانمان ناامید شدم ما خیلی خوب بازی کردیم و موفق شدیم با یک گل حریف را شکست دهیم بنابراین نمی‌فهمم چرا هواداران سوت می‌زدند.
ما واقعا نمی‌دانیم هوادارانمان چه می‌خواهند چه پیروز شویم و چه شکست بخوریم تماشاچیان راضی نمی‌شوند. ما در این دیدار اعتماد به نفس خوبی داشتیم شاید نتوانسته باشیم گلهای زیادی به ثمر برسانیم اما موقعیتهای زیادی داشتیم و 3 امتیاز بازی را از ان خود کردیم.

ستاره سوئدی در ادامه افزود: گلی که به ثمر رساندیم واقعا شگفت‌انگیز بود به نظر من زیباترین گل این فصل بود شخصا خیلی خوشحال هستم در این دیدار خیلی خوب بازی کردم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و 3 امتیازی بازی را از آن خود کردیم. از این به بعد باید بر روی بازیهای خودمان تمرکز کنیم مارسی دلیل حریفان اصلی ما در این فصل هستند هر دو برای رسیدن به قهرمانی با تمام توان بازی خواهند کرد اما اگر ما به همین روند ادامه دهیم و همانطور که در این دیدار به میدان رفتیم بازی کنیم قطعا قهرمانی می‌شویم و نباید نگران چیزی باشیم.

گفتنی است تیم فوتبال پاریسن ژرمن با 23 بازی و 47 امتیاز در رده دوم لیگ یک فرانسه قرار دارد و لیون با 48 امتیاز از 22 بازی صدرنشین است. تیم مارسی هم با 44 امتیاز از 22 بازی در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.