سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

تعرفه‌های سال 94 افزایش نمی‌یابد/باید به توان مالی مردم در تعرفه گذاری دقت شود

رستمیان گفت: برخی مسئولان وزارت بهداشت در خصوص افزایش 25 درصدی تعرفه‌ها برای سال آینده سخن می‌گویند در حالیکه به تازگی تعرفه‌ها افزایش یافته از این رو هیچ نوع تغییر نرخی در این حوزه منطقی نیست.

عبدالرحمان رستمیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برخی مسئولان وزارت بهداشت در خصوص افزایش 25 درصدی تعرفه‌ها برای سال آینده سخن می‌گویند در حالیکه به تازگی تعرفه‌ها افزایش یافته از این رو هیچ نوع تغییر نرخی در این حوزه منطقی نیست.

وی گفت: با توجه به افزایش 14 درصدی حقوق کارکنان دولت برای سال آینده دیگر جایی برای صحبت در خصوص افزایش تعرفه باقی نمی‌ماند تعرفه‌ها برای تمامی خدمات پزشکی باید متناسب با شاخص‌های موجود و همچنین کشش درآمدی افراد در جامعه باشد.

وی افزود:‌ جدای از آن تعرفه ها به تازگی افزایش یافته و  از این رو هیچ نوع تغییر نرخی در این حوزه منطقی نیست افزایش تعرفه مذکور در حال حاضر در مرحله ارزیابی قرار دارد و هیچ افزایش نرخی دیگر صورت نخواهد گرفت و حتی امکان کاهش برخی تعرفه‌ها نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع با توجه به صحبت‌های اخیر مسوولان وزارت بهداشت در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: با برگزاری این جلسه ارزیابی کمیسیون بهداشت از تعرفه‌های در نظر گرفته شده مشخص خواهد شد و اگر افزایش‌ها بیش از حد متعارف باشد برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۱۷:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
یعنی تازه فهمیدن (باید به توان مالی مردم در تعرفه گذاری دقت شود)!!!!