سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران در مراسم افتتاحیه جشنواره ارگانیک مطرح کرد:

یک دهم درصد از اراضی کشاورزی دارای محصولات ارگانیک است/پایش میوه در مراکز معتبر میوه و تره بار

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک دهم درصد از اراضی کشاورزی دارای محصولات ارگانیک است و امیدواریم در سال آینده این رقم به یک درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره محصولات ارگانیک که امروز(شنبه) با حضور جمعی از مسئولان شهری در بوستان گفتگو برگزار شد، با اشاره به اینکه سلامت جامعه در بعد جسم و روح  در شهر و روستا یکی از اصولی ترین مسائل زندگی ما است، اظهار کرد: مهم ترین دلیل سلامتی در جامعه بحث آب و هوایی است که آن را استنشاق می‌کنیم و این امر در سلامت جسم و روح ما تاثیر می‌گذارد و غیر قابل انکار است.

چمران با تاکید بر اینکه از سال 88 روی موضوع میوه و تره بار حساسیت‌های بسیاری ایجاد شده است، تصریح کرد: خوشبختانه طرحی به تصویب رسیده که بر اساس آن پایش میوه در مراکز معتبر صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید تمامی سازمان‌های مرتبط با محصولات ارگانیک را تشویق کنیم تا به سمت تولید این محصولات گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه مشکل شهر تهران با همایش و برگزاری جشنواره حل نمی‌شود، اضافه کرد: ما باید به سمت حل مشکلات آب و هوایی و از بین بردن آلودگی‌های شهری حرکت کنیم.

چمران با بیان اینکه ما می‌توانیم با رعایت بهداشت از بیماری پیشگیری کنیم، گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که باید به صورت جدی دنبال شود تغذیه سالم است و همچنین در هر میدانی باید یک فروشگاه ارگانیک افتتاح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هم اکنون یک دهم درصد از اراضی کشاورزی دارای محصولات ارگانیک است، تصریح کرد: امیدوارم در سال آینده این رقم به یک درصد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، ارگانیک ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.