سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفوی در مراسم افتتاحیه جشنواره ارگانیک مطرح کرد:

حضور بیش از 100غرفه در جشنواره ارگانیک

مدیر عامل سازمان میادین و میوه تره بار شهرداری تهران از حضور بیش از 100غرفه در هفتمین جشنواره محصولات ارگانیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین و میوه تره بار و فرآورده‌های کشاورزی شهر تهران در مراسم افتتاحیه محصولات ارگانیک که امروز (شنبه) با حضور جمعی از مسئولان شهری در بوستان گفتگو برگزار شد اظهار کرد: این جشنواره با توجه به رویکرد مدیریت شهری با توجه خاص به محیط زیست و سلامت شهروندان برگزار شده است.
 
وی با بیان اینکه سازمان میادین میوه و تره بار نقش موثری در تامین محصولات کشاورزی بر عهده دارد افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و آشنایی شهروندان با محصولات ارگانیک و جذب و تشویق تولید کنندگان این محصولات است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره ارگانیک تهران با بیش از 100غرفه در سه بخش محصولات طبیعی و بهداشتی و همچنین نهاده‌های مجاز کشاورزی و نشریات تخصصی برگزار شده است، گفت: همچنین در این جشنواره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی با موضوعات مختلف با حضور اساتید و کارشناسان حوزه ارگانیک برگزار می‌شود.

صفوی در پایان با بیان اینکه در  حال حاضر در پنج میدان محصولات ارگانیک در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته است، افزود: امیدواریم که در آینده نزدیک بتوانیم محصولات ارگانیک را در تمام میادین میوه و تره بار به شهروندان عرضه کنیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جشنواره ، ارگانیک ، میادین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.