سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گروه‌های سیاسی مراقب رفتار‌های نفاق انگیز باشند

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران: گروه‌های سیاسی باید مراقب نفاق بوده چراکه نمی‌شود از طرفی ادعای ولایت مداری داشت و از طرف دیگر حامی فتنه گران بود.

"رضانظری"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران،با اشاره به رفتارهای مداخله جویانه کسانی که در قالب سفرهای سیاسی به تهران سفر می‌کنند غیر قابل بخشش است،گفت: دخالت نائب رئیس مجلس آلمان در امور داخلی کشور و حمایت از جریان خاص سیاسی نشان از همپیمانی فکری این دو دارد.

وی تصریح کرد: نباید طوری رفتار کرد که دشمن به ما امیدوار شود، این اولین بار نیست که کشورهای غربی از اصلاح طلبان حمایت می کنند.

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه سوالاتی برای مردم بوجود می آید که چرا دشمنان خارجی و کشورهای غربی برای پیروزی اصلاح طلبان ابراز امیدواری می کنند، اظهار داشت: با روی کار آمدن اصلاح طلبان چه چیزی عاید غرب خواهد شد؟ تاریخ نشان داده کشورهای خارجی هیچگاه برای ما دلسوزی نکرده و به دنبال بهره برداری از منابع ملی ما و به فکر منافع خود هستند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان باید مرز خود را با دشمن خارجی و منافق و برانداز داخلی کاملا مشخص کنند. گروه‌های سیاسی باید مراقب نفاق بوده چراکه نمی‌شود از طرفی ادعای ولایت مداری داشت و از طرف دیگر حامی فتنه گران بود.

نظری در پایان خاطر نشان کرد: ما دخالت کشورهای خارجی و حامی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در امور داخلی کشور را محکوم کرده و به آنان تذکر می دهیم به فضل الهی و با حضور مردم بصیر ایران هیچ گاه شاهد تکرار مجلس ششم نخواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضانظری ، آلمان ، دخالت ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.