حمید جوکار رئیس سامانه 1888منطقه 6 در گفتوگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جذب ناظر از میان شهروندان، اظهار کرد: به منظور کنترل و عملکرد بهتر این اداره اقدام به جذب ناظران از میان شهروندان شده است که این افراد مدرک و کد شناسه از طرف شهرداری دریافت میکنند.
وی در ادامه افزود: این ناظران در واقع همان کار شهروندان را انجام میدهند که با مشاهده قصور و مشکلات شهری با این اداره تماس میگیرند ولی با این تفاوت که این افراد هر یک دوره و تخصصی خاص را آموزش دیدهاند و بر آن موضوع متمرکزند و میتوان گفت مسئولیت آنها یک پله از دیگر شهروندان بیشتر است.
جوکار تصریح کرد: در گذشته روند آموزش این ناظران به این صورت بوده که در مورد تمامی مسائل شهری از جمله شهر سازی، فنی عمران، اجتماعی و خدمات شهری و...آموزش داده میشدند و وظیفه نظارت بر تمام این امور را داشتند که در نتیجه باعث کاهش عملکرد آنها میشد ولی اکنون این آموزشها از اطلاعات کلی به تخصصی تغییر و هر ناظر در یک حوزه از جمله آسفالت، مرمت و حفاری، جدول کشی و...آموزش دیده و اطلاعات ریزتری درباره آن موضوع دارند.
رئیس سامانه 1888منطقه تاکید کرد: سعی شده در جذب این متخصصها کیفی سازی به جای کمی سازی شود و از میان ناظران آن دسته که فعال تر هستند جذب و بر آنها سرمایه گذاری شود.
وی در پایان گفت: جذب و شناسایی این افراد در همایشهای تبلیغی و ورزشی در بوستان لاله و کلاسهای آموزشی خانههای سلامت منطقه به صورت مستمر انجام میشود.
انتهای پیام/