سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکره روسیه با ایران برای مدرنیزه کردن سیستم موشکی این کشور

دستیار مدیر عامل کارخانه ایژوسک روسیه تاکید کرد که مسکو در حال مذاکره با ایران در خصوص مدرنیزه کردن سیستم دفاع موشکی "تور ام یک " است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ ویاچسلاو کارتاشوف، دستیار مدیر عامل کارخانه نظامی ایژوسک روسیه امروز پنج شنبه در مصاحبه با ریانوستی، تصریح کرد: روسیه و ایران در حال مذاکره در خصوص مدرنیزه کردن سیستم دفاع موشکی سطح به هوای "تور ام یک"، هستند.
وی در ادامه افزود: ایران از تعداد زیادی از سیستم های موشکی "تور ام یک" ما استفاده کرده است. ایران و روسیه در حال مذاکره در خصوص مدرنیزه کردن احتمالی این سیستم‌های موشکی هستند. ما قطعات یدکی و پرسنل آموزشی در اختیار ایران قرار می دهیم. همکاری ادامه می یابد.
این مقام روسی در ادامه گفت: این تجهیزانت در شرایط عالی جنگی قرار دارد. سیستم موشکی "تور" برای شناسایی و مقابله با سلاح های مدرن از جمله موشک های کروز و بمب‌های هدایت شونده، طراحی شده است.
این سیستم موشکی برای دفاع از تاسیسات دولتی و نظامی ایران، مورد بهره برداری قرار گرفته است. روسیه در ژانویه 2007 میلادی، تحویل 29 سیستم دفاع موشکی "تور" به ایران را کامل کرد. روسیه در سپتامبر 2010 میلادی به تحریم های سازمان ملل علیه ایران پیوست و تقریبا همه مبادلات نظامی خود با تهران را متوقف کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.