سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سینمای فرانسه سال 2015 را درخشان آغاز کرد

فیلم «ربوده شده 3» با اقبال عمومی گسترده رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از "مای تی اف ان نیوز" آغاز به کار سینمای 2015 فرانسه بسیار رضایت‌بخش است.

با اینکه تنها یک هفته از زمان اکران "ربوده شده 3" می‌گذرد،‌ این فیلم توانسته است بیش از یک میلیون نفر را به سینماها بکشاند و در صدر جدول پخش فیلمهای فرانسه بنشیند.



به عبارت دیگر می‌توان گفت، این اولین موفقیت چشمگیر سال 2015 سینمای کشور فرانسه است.

لازم به ذکر است "ربوده شده 3" فیلم حادثه‌ای محصول کشور فرانسه به کارگردانی "اولیور مگاتون"، به نویسندگی و تهیه‌کنندگی "لوک بسون" و با بازی "لیام نیسون" بازیگر ایرلندی اسن که بیش از این از سوی مجله "امپایر" در فهرست صد تن از جذاب‌ترین ستاره‌های تاریخ سینمای جهان قرار گرفته و بازیگری گزیده‌کار و محبوب است.



"لوک بسون" که سال گذشته فیلم موفق "لوسی" را در اکران داشت و به تازگی هم نامش برای دریافت مدال طلایی مراسم سزار 2015 به ثبت رسیده است در خصوص " ربوده شده 3" گفت: اکتبر 2012، "ربوده شده 3" اکران شد و تنها چند روز پس از شروع نمایش، فیلم با استقبال مخاطبان روبرو شد. به همین دلیل به سرعت تصمیم‌ گرفتیم "ربوده شده 3" را بسازیم اما "لیام نیلسون" بازی در این فیلم را پذیرفت تا در نهایت  در ژوئن 2013 با دریافت چک 20 میلیون دلاری کار در پروژه را قبول کرد. فیلمبرداری مارس 2014 در لس آنجلس آغاز شد و از بیست و یکم ژانویه 2015 هم به روی پرده سینماها آمد.

گفتنی است در جدول پخش سینماهای فرانسه پس از فیلم "ربوده شده 3" به ترتیب نام فیلم‌های: خانواده بلی‌بر، خاطرات، مورتدکای و شکست ناپذیر به چشم می‌خورد.



انتهای پیام/ اس
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.