سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در مازندران

طرح آبیاری تحت فشار در بیش از هزار هکتار از زمین های کشاورزی مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از هزار هکتار از زمین های کشاورزی مازندران تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

صاعدی افزود: در راستای اجرای طرح های خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری تحت فشار در سطحی بالغ بر هزار و 7 هکتار تا پایان آذرماه امسال اجرا شد و برنامه ریزی جهت اجرای حدود 3 هزار هکتار از این طرح تا پایان سال مالی جاری صورت گرفته است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی مازندران از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی اجرای طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی شالیزارهای استان در سطح 600 هکتار خبر داد و گفت: مرمت و شن ریزی جاده بین مزارع با حجم عملیاتی به طول 87 کیلومتر و با اعتبار مصوب293 هزار و 506 میلیون ریال در شهرستان های تابعه در دست اجرا است.

صاعدی با اشاره به اینکه طرح احداث و بهسازی کانال های آبیاری با حجم عملیات 48 کیلومتر با 488 هزار و 472 میلیون ریال اعتبار در سطح استان در دست اجرا است افزود: طرح های کوچک تأمین آب با اعتبار مصوب 106 هزار و 538 میلیون ریال جهت بهبود و تأمین و انتقال 38 میلیون مترمکعب آب زراعی در سطح شهرستان های تابعه در دست اجرا است.

وی یادآور شد: اجرای طرح پوشش بتنی کانال های طرح تجهیز و نوسازی در محدوده پروژه آب و خاک البرز به طول 31 کیلومتر صورت گرفته و برنامه ریزی جهت اجرای 38 کیلومتر تا پایان سال مالی جاری برنامه ریزی شد.

انتهای پیام /ع

برچسب ها: ساری ، طرح ، آبیاری ، هکتار ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.