سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اهدا جام مقام سومی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر كشور به شهردار آمل

جام مقام سومی رقابتها تیم شهرداری آمل در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از سوی سرمربی و بازیکنان این تیم به شهردار آمل اهدا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئيس شوراي اسلامي شهر آمل با بيان اينكه دوره چهارم شوراي اسلامي شهر و شهرداري آمل توجه ويژه اي به زيرساخت ها و تيم هاي ورزشي در مسابقات مهم استاني و كشوري دارد گفت: امسال در دو مرحله حدود 700 ميليون ريال به تيم بسكتبال با ويلچر شهرداري آمل براي حضور در رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال با ويلچر باشگاههاي كشور كمك مالي شد .

ابراهيم زاده افزود : با موافقت دوباره اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار آمل حدود 300 ميليون ريال بدهي هاي باقيمانده تيم بسكتبال با ويلچر شهرداري آمل كه انتظار مي رفت مجموعه واحدهاي توليدي و صنعتي و صنوف شهرستان كمك داشته باشند و در اين راستا اقدامي نكردند تقبل كرده و پرداخت خواهد نمود .

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل در این مراسم گفت: این تیم پس از سالها حضور در سطح اول رقابتهای لیگ دسته یک و برتر بسکتبال با ویلچر معلولان باشگاه های کشور در پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر به مقام سومی دست یافت .

عسگری پور افزود : در مرحله نهایی رقابتهای این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشورکه حضور چهار تیم به صورت دوره ای در قم برگزار شد ، در نهایت مقام سومی را کسب کرد .

وی یادآور شد: کسب مقام سومی برای تیم شهرداری آمل در حالی رقم خورد که نخستین مقام این تیم در تاریخ حضور در رقابتهای لیگ دسته یک و برتر کشوری بوده است .

انتهای پیام /ع

برچسب ها: ساری ، بسکتبال ، جام ، شهردار ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.