سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

مشکلات بخش خصوصی برای احداث هتل در قزوین برطرف می‌شود

استاندار قزوین گفت: شهر قزوین به چند هتل مجهز نیاز دارد که در این زمینه مشکلات و موانع بخش خصوصی برای احداث هتل در قزوین رفع میشود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛روزبه افزود: در راستای توسعه گردشگری و فراهم کردن شرایط اقامت گردشگران، احداث چند هتل مجهز در قزوین ضروری است که در این زمینه مشکلات و موانع بخش خصوصی برای احداث هتل برطرف می‎شود.


وی در ادامه گفت: در این زمینه باید تلاش کنیم تا قوانین دست و پا گیر را حذف کرده و مشارکت عمومی را نیز با بخش خصوصی همراه کرده تا در اسرع وقت هتل‌های مورد نظر در این شهر احداث شود، بنابراین ضرورت دارد تا دستگاههای اجرایی متولی امر در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

استاندار قزوین عنوان کرد: بخش خصوصی نیز باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و عملیات احداث را آغاز کند، در غیر این صورت مجوز آنها باطل می‎شود، چراکه شرکت‎های خصوصی دیگری نیز هستند که در انتظار گرفتن مجوز احداث هتل هستند، ولی اولویت با کسانی است که این مجوز را دریافت کردهاند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: البته اقداماتی هم در راستای ساخت هتل در قزوین انجام شده که باید روند اجرایی آن تسریع شود و اگر مشکلی هم در سر راه آن هست بدون تعطیلی پروژه باید برطرف شود، و نباید این احساس غالب شود که دولت و بخش خصوصی در مقابل هم قرار دارند.

روزبه ایام نوروز را فرصت مناسبی برای شناساندن و معرفی اماکن تاریخی و جاذبه‎های گردشگری استان دانست و عنوان کرد: در راستای معرفی جاذبههای گردشگری به سایر هموطنان که به استان قزوین می‎آیند یا از این شهر عبور می‎کنند باید نقشه‎های گردشگری شهر تهیه شده و در اختیار آنان قرار گیرد و شرایط اقامت چند روزه آنها در قزوین فراهم شود.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: مشکلات ، بخش ، خصوصی ، احداث ، هتل ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.