سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی در تذکر شفاهی:

ملت و مجلس در قضیه هسته‌ای پشتیبان دولت است

نماینده تاکستان گفت: دولت در قضیه هسته‌ای دست در دست ملت و با تکیه بر فتوای مقام معظم رهبری همت خود را بر روی اقتصاد مقاومتی بگذارد و بداند که هیچ خیری از آمریکا و همدستانش عاید ملت ما نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران رجب رحمانی نماینده تاکستان در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس چهارشنبه 8 بهمن ماه ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی و ریاست محترم سازمان تعاونی کشور و همچنین جهانگیری و نوبخت گفت: بیش از 17 تن کشمش در قزوین خریداری شده است و این افراد از بانک‌ها درخواست کردند تا بانک‌ها با کشاورزان همکاری کنند.
 
نماینده تاکستان تصریح کرد: نوبخت رئیس بانک مرکزی دستور دادند که بانک‌های عامل مانند سپاه و ملت نیز همکاری کرده اما من از بانک تجارت، ملی و کشاورزی در ادامه تشکر می‌کنم.
 
وی در ادامه افزود: بیمارستانی در حال افتتاح در روز 22 بهمن است اما به این بیمارستان رسیدگی کنید زیرا برای 500 هزار نفر از جمعیت این استان ساخته نشده.

رحمانی خاطر نشان کرد: از دولت می‌خواهم که منطقه آزاد تجاری در این منطقه را سریعا رسیدگی کند و همچنین دولت در قضیه هسته‌ای بداند که ملت و مجلس پشتیبان آنهاست و دولت در قضیه هسته‌ای دست در دست ملت و با تکیه بر فتوای مقام معظم رهبری همت خود را بر روی اقتصاد مقاومتی بگذارد و بداند که هیچ خیری از آمریکا و همدستانش عاید ملت ما نخواهد شدو تنها اتکا کشور باید به خدا و نیروی لایزال مردم مقاوم ایران و تبعیت محض از مقام معظم رهبری باشد. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: قضیه ، ملت ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.