سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری در نطق میان‌دستور:

منتظر صلابت اراده از سوی قوای سه‌گانه برای مبارزه با فساد هستیم

نماینده بجنورد در مجلس گفت: مبارزه با فساد را با هر شخص و در هر موقعیتی باید جدی گرفت و ما همچنان منتظر صلابت اراده در مبارزه با فساد از هر سه قوه هستیم، البته مبارزه با فساد دست و دستمال پاک می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی امروز مجلس (چهارشنبه) اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت تحقق سنت صادقه الهی بود، علل به وجود آورنده انقلاب نظیر دین‌خواهی استقلال‌طلبی، عدالت‌خواهی و استبداد ستیزی و برپایه حکومت و نظام مردم‌سالار دینی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی سیره نبوی و علوی و ائمه طاهرین است و علل به وجود آورنده انقلاب همان علل دوام‌بخش و ادمه‌دهنده آن است.

وی افزود: می‌بینیم و می‌بینند که هنوز هم بعد از لطف خدا، مردم پشتوانه اصلی این نظامند و هنوز فریاد می‌زنند ما همگان عاشقان محمدیم.

نماینده بجنورد اظهار داشت: مردم ایران با انگیزه دینی و اسلامی و معادباوری و ولایت‌مداری فتنه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی،‌ اقتصادی، امنیتی، نظامی و ... را در هم شکسته‌اند و با وجود اراده ظالمانه هژمونی سلطه و اسکتبار، پناهگاه مظلومان و مستضعفان عالم شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان داشت:‌ در عرصه علمی نیز می‌روند تا به شاخه‌های دانش در ستاره ثریا چنگ بزنند و تمام تهدیدهای مهیا شده در نتیجه بدخواهی و کینه خداستیزان را تبدیل به فرصت استثنایی کنند.

جعفری تصریح کرد: شهادت‌ها را عامل پیروزی و بیداری کرده‌اند، محاصره و تحریم اقتصادی را عامل پیشرفت کرده‌اند، در واقع انقلاب اسلامی عامل انتقام خدا از ارباب زر و زور و تزویر این لجوجان خداستیز شده است.

وی گفت: اما می‌پذیریم با وجود دستاوردهای بزرگ علمی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و ... هنوز راه نارفته طولانی است و چالش درونی و بیرونی فراوان باید مراقب نفوذ نا اهلان و نامحرمان باشیم، باید پیامبرانه و امام‌گونه منطق قوی اسلام و پیام منطبق با فطرت الهی و حق‌جوی انسان‌ها که برآمده از انقلاب اسلامی است را به جهانیان برسانیم.

نماینده بجنورد تاکید کرد: باید فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی تروریسم کور به نام دین و حامیان جانی آنان را مفتضح کرد و چهره زیبای دین رحمانی و رسول مهربانی را به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب با تمسک به منابع اصیل به همه جهانیان و به ویژه آنان که بیشتر در معرض بمباران رسانه‌ای سودمحور در اروپا و امریکای شمالی مصداق بارز مستضعفان فکری هستند بنمایانیم البته دشمنان اسلام در سوریه، عراق، لبنان و ... دیده‌اند که امت محمد در حین کارزار مصداق بارز انتقام خدایی است.

وی افزود: سلامت اقتصادی، اخلاقی، دینی و سیاسی رکن اصلی دوام حکومت است. پس مبارزه با فساد را با هر شخص و در هر موقعیتی باید جدی گرفت و ما همچنان منتظر صلابت اراده در مبارزه با فساد از هر سه قوه هستیم. البته مبارزه با فساد دست و دستمال پاک می‌خواهد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فردی می‌گفت در حضور رهبر انقلاب سخن از اقتصاد مقاومتی کردم، مقام معظم رهبری فرمودند هزار بار این سخن‌ها را از مسئولان شنیده‌ام بروید عمل کنید.

جعفری بیان داشت: کاش بودجه را بدون نفت می‌بستیم تا دشمنان بدانند که قامت برافراشته ملت انقلابی خم نمی‌شود و بنیان ایمانی آنان فرو نمی‌ریزد و احتمالاً به منظور کاهش وابستگی بودجه به نفت به عنوان مخالف کلیات لایحه بودجه در صحن صحبت کنم.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطرنشان کرد: کاش دولت در حذف یارانه پردرآمدها جدی و شجاع بود و ای کاش رئیس‌جمهور همچون مذاکرات کارایی دستگاه دیپلماسی در سایر ابعاد را نیز وجهه همت قرار می‌داد و کاش دانشگاهیان سند آمایش آموزش علمی کشور جدی گرفته می‌شد و کاش از سیاست‌زدگی آموزش عالی پرهیز می‌شد و سیاست‌ورزی ترویج می‌شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، رهبری ، نامه ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.