سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرخوش به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

تکمیل 75 درصد از ظرفیت تمتع/اعلام اولویت جدید در صورت وجود ظرفیت خالی

مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: در صورت خالی ماندن ظرفیت ثبت‌نام حج تمتع، اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

حسن سرخوش مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام حج تمتع از 3 بهمن اظهار کرد: ثبت‌نام برای اعزام زائران به حج تمتع از 3 بهمن در شهر‌های تهران، قم، البرز و قزوین از 3بهمن و در سایر شهرها از 4و 5بهمن آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون به طور میانگین 75 درصد ظرفیت تمتع تکمیل شده است، افزود: البته در برخی از شهر‌ها از جمله مازندران، خراسان رضوی و اردبیل بیش از 85 درصد ظرفیت پر شده است.

سرخوش همچنین تاکید کرد: در حال حاضر تمامی متقاضیانی که دارای فیش اولویت‌دار تا تاریخ 1384/12/15 هستند می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ 12 بهمن نسبت ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان با اشاره به اینکه درصورت عدم تکمیل ظرفیت،  اولویت‌های جدید اعلام می‌شوند، تصریح کرد: اولویت جدید به صورت روز‌شمار  برای فیش‌های بعد از تاریخ 1384/12/15 تا تکمیل ظرفیت اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/


برچسب ها: ظرفیت ، تمتع ، اولویت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.