سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های تعزیرات حکومتی کشور خبر داد:

آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی از 15 اسفند ماه

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: از 15 اسفند تا 15 فروردین 94 سازمان تعزیرات حکومتی طرح نوروزی را برای رفاه حال هموطنان ایجاد می‌کند.

به گزا رش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، « فریبرز جوانشیری» در رابطه با طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در نوروز 94، سازمان تعزیرات حکومتی کشیکی برای طرح ویژه نوروز خواهد داشت که این طرح از 15 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین 94 ادامهخواهد داشت.
 
وی افزود: در حال حاضر مقدمات این طرح فراهم شده و به تعزیرات حکومتی سراسر کشور برنامه‌هایی را ابلاغ کرده‌ایم تا برنامه‌ریزی‌های لازم را در این ایام انجام دهند و رؤسای شعب و مدیران دفاتر را انتخاب کنند، همچنین هماهنگی‌های لازم با اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت و استانداری‌ها انجام شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: این کشیک‌ها در ایام تعیین شده هم به صورت گشت‌های سیار و هم به صورت گشت‌های ثابت هستند، در ایام مذکور گشت‌های سیار ما هر روزه در سطح بازار حضور خواهند داشت، شعب ثابت ما نیز از ساعت 8 صبح تا 9 شب در دفاتر محل خدمت خود حضور دارند، البته اگر بعد از 9 شب نیز نیاز به فعالیت شعب ثابت باشد محدودیتی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در واقع می‌توان گفت گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی در این ایام به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: اگر پرونده‌ای در ایام طرح نوروزی تشکیل شود همان موقع رسیدگی و اجرا خواهد شد، در واقع به پرونده‌ها در ایام نوروز جداگانه رسیدگی می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات ، طرح ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.