سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار در نشست خبری جشنواره محصولات ارگانیک خبر داد:

آغاز به کارجشنواره محصولات ارگانیک از 11 بهمن ماه/ حضور 100غرفه در جشنواره محصولات ارگانیک

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: جشنواره محصولات ارگانیک تهران از 11تا 16بهمن سال جاری در نمایشگاه بوستان گفت‌وگو شهرداری تهران آماده خدمات رسانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار  در نشست خبری جشنواره هفته ارگانیک که صبح امروز چهارشنبه در اتاق بازرگانی صنعت و معدن و تجارت برگزار شد، گفت: جشنواره محصولات ارگانیک تهران  از 11تا 16بهمن ماه امسال از ساعت 9 صبح تا 21 در نمایشگاه بوستان گفت‌وگو شهرداری تهران آماده خدمات رسانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت هفته ارگانیک برگزار می‌شود، افزود: بر اساس تدابیر مدیریت شهری جشنواره هفته ارگانیک تهران با بیش از 100غرفه در سه بخش اصلی(محصولات طبیعی و بهداشتی، نهادهای مجاز کشاورزی و نشریات تخصصی) محصولات ارگانیک را به شهروندان عرضه می‌کند.

صفوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ‌آشنایی بیشتر شهروندان با محصولات کشاورزی و ارگانیک است، افزود: این جشنواره در جهت جذب و ترغیب تولید کنندگان برای تولید و عرضه محصولات ارگانیک برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه امسال تنها محصولات ارگانیک و طبیعی در این نمایشگاه عرضه می‌شوند، تصریح کرد: طی6 روز برگزاری جشنواره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی به منظور هم اندیشی و هم افزایی و یک سو شدن نظرات مدیران و دست اندرکاران در حوزه ارگانیک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این سازمان هدف از برگزاری این جشنواره را آگاه سازی و فرهنگ سازی در خصوص ایمنی غذا در قالب شعار غذای سالم، شهروند سالم و شهر سالم دانست.

صفوی ادامه داد: شهر سالم مقوله‌ای در محور سبک زندگی با موضوع زیست شهری است که علاوه بر هدف افزایش سلامت جسمانی اجتماعی، اصلاح الگوی خرید و مصرف را نیز ترویج می‌کند.

صفوی با تاکید بر اینکه برگزار کننده این جشنواره انجمن ارگانیک ایران است گفت: سازمان میادین میوه و تره بار تنها با عنوان حامی و اسپانسر به این مجموعه کمک به یاری می‌رساند.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، ارگانیک ، سبک ، زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.