سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان لرستان؛

شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری مسلحانه

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: درگیری در میدان توحید شهرستان بروجرد با شرور مسلح منجر به شهادت یک مامور انتظامی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار داشت: عصر سه‌شنبه یک شرور در بروجرد با یک بنگاهدار درگیر شده و به سمت بنگاه معاملات ملکی اقدام به تیراندازی می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: گشت آگاهی در حال انجام ماموریت گشت و کنترل، با شنیدن صدای تیراندازی خود را به محل رسانده و در جهت جلوگیری از تیر اندازی فرد شرور اقدام می‌کند.

سردار قنبری با بیان اینکه گشت آگاهی در قالب یک مامور انتظامی و یک سرباز در محل حادثه حاضر شد، اظهار داشت: علی‌رغم اخطارهای مکرر مامور پلیس فرد ضارب از تیراندازی دست نکشیده و به طور مستقیم به سمت سرِ مامور پلیس شلیک کرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اعلام اینکه ضارب از اسلحه کلت کمری "ماکاروف" استفاده می‌کرد، بیان داشت: پس از تیراندازی فرد شرور به سمت مامور پلیس، سربازی که همراه گشت بوده قاطعانه وارد عمل و اقدام به تیراندازی به سمت ضارب کرده و اسلحه وی را ضبط می‌کند.

سردار قنبری با بیان اینکه با اقدام به موقع سرباز نیروی انتظامی ضارب زمین گیر و دستگیر شد، گفت: فرد شرور در حال حاضر از سوی پلیس به بیمارستان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه از این فرد مسلح ۱۰ گلوله و یک قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است یادآور شد: اقدام به موقع گشت نیروی انتظامی برای حضور در محل و برخورد با این شرور مسلح در این حادثه مهم و قابل تحسین است.

سردار قنبری در پایان با اشاره به شجاعت سروان شهید فتح الهی که در این حادثه به فیض عظیم شهادت نائل شد خاطرنشان کرد: این مامور نیروی انتظامی با جسارت و شجاعت خود و حضور به موقع در صحنه مانع از وقوع حادثه ای برای مردم شد.

انتهای پیام/ زا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.