سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شدیداللحن "شینزوآبه" از تهدیدات داعش

نخست وزیر ژاپن با انتقاد شدید از تهدید اعلام شده از سوی داعش این اقدام را " منفور و کاملا مطرود " خواند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ شینزو آبه ، نخست وزیر ژاپن روز چهارشنبه و در واکنش به اقدام تروریست های داعش در بریدن سر دو گروگان ژاپنی اظهار داشت : تهدید جنگجویان داعشی برای قتل دو گروگان ژاپنی و نیز خلبان اردنی در صورت عدم آزادی یک بمب گذار تروریست " کاملا منفور و مطرود " است . 

سه شنبه گذشته ویدیویی در اینترنت منتشر شد که در آن یکی از اعضای داعش در حالی بالای سر دو گروگان ژاپنی ایستانده که قصد بریدن سر آنها را دارد .  در این فیلم فرد سیاه پوش خطاب به مردم ژاپن اعلام می کند : تنها 72 ساعت وقت دارید تا  برای آزادی این دو تن 200 میلیون دلار بپردازد .

اکنون 24 ساعت تا پایان ضرب العجلی که در فیلم عنوان شده ، باقی مانده و به گفته فرد داعشی در انتهای این زمان دومین گروگان ژاپنی و همچنین یک خلبان اردنی کشته خواهند شد . 

نخست وزیر ژاپن در حالی که به شدت خشمگین بود ، تصریح کرد : این اقدام کاملا مطرود است و من از چنین کاری حیرت زده هستم . تمامی وزرای خود را به کار گرفته ام تا شرایط را برای آزادی اولیه آقای " کینجی گوتو " فراهم  نمائیم .

وی خطاب به وزرای خود گفت : دولت در چنین شرایط مهمی خواستار همکاری های همه جانبه دولت اردن است تا بتواند " گوتو " را آزاد کند . 



انتهای پیام /
برچسب ها: داعش ، کشور ، اعدام ، گروگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.