سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران در یکصدو بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر عنوان کرد:

اجرای طرح استقبال از بهار از بیست اسفند/ باغات و فضای سبز تهران را کسی نمی‌خرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی نامه‌ای از شهردار و معاون وی خواستم تا طرح استقبال از بهار از تاریخ 20 اسفند آغاز شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانمهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصدو بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه در ساختمان شورای شهر برگزار شد در خصوص فعالیت معدن شن و ماسه اظهار کرد: متاسفانه پرونده معدن شن و ماسه به یک مشکل قانونی برخورده است و حکم توقف بر توقف در خصوص این معدن گرفته شده است. اما امیدواریم هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

وی همچنین در خصوص طرح استقبال از بهار گفت: نامه کتبی به شهردار تهران و معاون آن ارسال کردم و طی آن تقاضا کردم تا طرح استقبال از بهار از تاریخ اول بهمن به بیستم اسفند انتقال یابد تا اینکه در ایام عید شهر تهران تقریبا تعطیل است و بهترین فرصت برای انجام عملیات‌های عمرانی در این شهر محیاست.

چمران همچنین با اشاره به فروش ملکی در محدوده یوسف آباد که کاربری فضای سبز دارد ادامه داد: باغات و فضای سبز  سطح شهر را کسی نمی‌خرد و ما در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز این موضوع را تثبیت کرده ایم و لازم به ذکر است که اداره املاک در این خصوص بی‌سلقیگی کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهار ، استقبال ، شهردار ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.