سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری شرکت خدمات فنی رنا با حوزه های بازاریابی و توسعه خدمات شرکت ولوو در راستای مشتری مداری

شرکت خدمات فنی رنا در نشستی میزبان مدیران بازاریابی قطعات منطقه ایران،آفریقای جنوبی، خاورمیانه و توسعه خدمات شرکت ولوو بود


  به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از  سایپا در این نشست طرح کسب وکار ارائه شده توسط شرکت خدمات فنی رنا مورد توجه مدیران ولوو قرار گرفت و این طرح به گفته مدیران شرکت ولوو برای اولین بار تمام همکاری های قابل ارتقاء بین دوطرف به صورت شفاف بیان شده است.

حداد، مدیر عامل شرکت رنا در این مراسم گفت: قیمت قطعات ولوو در راستای مشتری مداری و رضایت استفاده کنندگان نهایی یعنی رانندگان کامیون ها علی رغم اصل بودن قطعه بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

طرفین بر ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان که می تواند در جهت توسعه و جذب سهم بازار بیشتر، فروش قطعات و سودآور بودن نمایندگی ها کمک نماید تأکید داشتند.

همچنین در این نشست مقرر شد تا با تولید نسل جدید خودروهای ولوو درسایپا دیزل، ارائه قطعات و خدمات تعمیرگاهی از طریق نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا همانند گذشته به صورت همکاری دوجانبه توسعه پیدا کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.