سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستی در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد:

پیشنهاد حضور اعضای شورای شهر در فرودگاه مهرآباد همزمان با سالروز 12 بهمن

عضو شورای شهر تهران گفت: از همه اعضای شورای شهر می‌خواهم تا همزمان با مراسم 12 بهمن در فرودگاه مهرآباد حضور یافته و در مراسم این روز شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن تشکر از نیروی انتظامی به جهت هدایت معتادین سطح خیابان‌های تهران اظهار کرد: متاسفانه مواد مخدر زندگی این افراد را به هم پیچانده است اما من متذکر می‌شوم که با نگهداری آنان در محلی خاص نتیجه‌ای نمی‌گیریم و وزارت بهداشت، بهزیستی و شهرداری باید فکری برای این موضوع بکنند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به 12 بهمن از اعضای شورای شهر تهران خواست تا با حضور در فرودگاه مهرآباد در مراسم شرکت کنند.

عضو شورای شهر تهران همچنین در تذکری به عضو دیگر شورای شهر گفت: آقای سروری عبارت پدیده شوم مدیریت توصیه‌ای را در نطق خود به کار بردند که این سخنان خوشایند نیست و بهتر است در نطق‌های خود مراقب باشیم .

در ادامه این جلسه مجتبی شاکری، عضو دیگر شورای شهر نیز در تذکری در خصوص اعضای انتخاب شده برای نظارت در انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: فهرست ارائه شده نام 9 نفر را شامل می‌شود این در حالی است نام  عده‌ای دیگرکه برای نظارت ثبت نام کرده بودند حذف شده است و باعث شده که حق 31 نفر اعضای شورای شهر تضییع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت ، نظارت ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.