سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقانی در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد:

تذکر به فروش ملکی با کاربری فضای سبز در یوسف‌‌آباد

عضو شورای شهر تهران نسبت به ملکی در منطقه یوسف آباد که کاربری فضای سبز دارد در فهرست فروش املاک و مستقلات شهرداری قرار گرفته است تذکر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانمحمد حقانی عضو شورای شهر تهران در یکصدو هفتمین جلسه علنی شورای شهر که امروز در ساختمان شورای شهر تهران برگزار شد با اشاره به طرح استقبال از بهار اظهار کرد: از 7 سال قبل، پیش از رسیدن ایام نوروز شهرداری طرح استقبال از بهار را برگزار می‌کند.

وی در ادامه افزود: همچنین از سال 1372 تا به حال طرح فاضلاب تهران در حال انجام است و از 10 هزار کیلومتر 5 هزار کیلومتر آن اجرا شده است.
حقانی با اشاره به اینکه اجرای طرح استقبال از بهار از ابتدای بهمن آغاز می‌شود و تا پایان فروردین ادامه دارد بیان کرد: اجرای این طرح در این مدت زمانی هر نوع کند و کاو در سطح شهر را که مرتبط با طرح فاضلاب تهران است متوقف می‌کند.

عضو شورای شهر، ادامه داد: با توجه به اینکه شهر تهران در ایام نوروز تخلیه می‌شود پیشنهاد می‌شود طرح استقبال از بهار حداکثر از 15 اسفند تا شب عید صورت گیرد و با ابلاغ این طرح مسئله مورد نظر در خصوص انجام کند و کاوها رعایت شود.

حقانی در ادامه با اشاره به فروش ملکی در یوسف آباد که کاربری فضای سبز دارد افزود: در فهرست املاک و مستقلات قابل فروش شهرداری مطلبی درج شده است مبنی بر فروش ملکی در منطقه یوسف آباد که کاربری فضای سبز دارد اما در فهرست فروش قرار گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از شهرداری درخواست می‌کنیم تا از فروش پارک ها، فضای سبز و باغات خودداری کند چرا که بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ درختان قانون می‌تواند مورد تغییر قرار دهد.

عضو شورای شهر یاد آور شد: بر همین اساس از شهرداری منطقه 2 بابت استفاده از تکنولوژی حساب شده جهت جابجایی درختان برای حفظ فضای سبز این منطقه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: املاک ، مستقلات ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.