سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نابودی اغلب جنگل‌های جلگه‌ای شمال کشور

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: در چند دهه اخیر، اغلبِ جنگل‌های جلگه‌ای شمال کشور بر اثر گسترش شهرها و ساخت و سازها نابود شده اند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ سیدمهدی مولایی تصریح کرد: افزایش جمعیت و اقبال گردشگران، آزمندی سودجویان را برای تصرف و تغییر کاربری را درشهرستان در پی داشته است.


وی با اشاره به باز پس گیری اراضی تصرف شده جنگل‌های صفارود شهرستان رامسر از دست متصرفان، گفت: این زمین به مساحت 120 متر مربع در آبادی کِلیج کوه در دهستان سخت‌سر از بخش مرکزی شهرستان رامسر واقع شده و جزء تصرفات قدیمی محسوب می‌شد که روند قضایی آن به تازگی پایان یافت. زمین آزاد شده در حدود 300 متر از سطح دریای آزاد ارتفاع دارد و جزء جنگل‌های پایین‌بند به شمار می‌آید.

مولایی با اشاره به روند طی شده برای بازپس گیری این زمین، تصریح کرد: این عملیات خلع ید به همت یگان حفاظت منابع طبیعی و با همکاری ماموران اجرای احکام دادگستری و پلیس آگاهی رامسر انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر اظهار کرد: جنگل‌های حوزه صفارود شهرستان رامسر از زیباترین جنگل‌های شمال محسوب می‌شود

منبع: ایسنا
برچسب ها: جنگل ، شمال ، نابودی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.