سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر افغانستان در پاکستان:

مهاجران "افغانستان" تروریست نیستند

سفیر افغانستان در پاکستان گفت: برای بازگشت مهاجرین افغانستان در حال رایزنی با مقامات پاکستانی هستیم اما اطمینان می‌دهیم مهاجران افغان ریشه جرم و جنایت نیستند بلکه برخی عناصر برای آنها پاپوش درست کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "جانان موسی‌زی" سفیر افغانستان در پاکستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تروریسم مشکل مشترک اسلام‌آباد و کابل است بنابراین دو کشور با تبادل اطلاعات لازم در این زمینه مبارزه با تروریسم را ادامه می‌دهند.
 
وی افزود: مهاجرین افغانستانی مقیم پاکستان در عملیات‌های تروریستی شرکت ندارند و متهم کردن آنها بی مورد است.
 
موسی‌زی بعد از سفر 2 روزه خود به کراچی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: تروریست‌ها هیچ دین و کشوری ندارند آنها فقط جنایتکارانی هستند که نباید پاکستانی و افغانستانی خوانده شوند.
 
به گفته موسی‌زی، برای بازگشت مهاجرین افغانستانی به کشورشان در حال رایزنی با مقامات پاکستانی هستیم اما اطمینان می‌دهم مهاجران ریشه جرم و جنایت نیستند بلکه برخی عناصر برای آنها پاپوش درست کرده‌اند.
 
وی با مثبت ارزیابی کردن ملاقات خود با تاجران شهر کراچی گفت: بیشتر پاکستانی ها به سرمایه‌گذاری در افغانستان علاقه‌مند هستند و باید به دنبال ارائه تسهیلات بیشتر در این زمینه باشیم.
 
بعد از روی کار آمدن دولت جدید افغانستان روابط اسلام‌آباد-کابل تا حد زیادی بهبود پیدا کرده و گسترش روابط بین دو کشور امیدوار کننده است.
 
/انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.