سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل اجلاس دی هشت مطرح کرد:

حجم تجارت خارجی کشورهای عضو با اتحاد و هم‌افزایی تا 500 تریلیون دلار افزایش می‌یابد

دبیرکل اجلاس دی هشت گفت: با اتحاد و هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی کشورهای عضو دی هشت، حجم تجارت خارجی این کشورها تا سال 2018 تا 500 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در ابتدای این جلسه، موسوی دبیرکل سازمان دی‌8، ضمن ابراز امیدواری از نتایج این دیدار گفت: بی‌شک برگزاری این نشست کمک می‌کند تا کشورهای عضو دی‌8 زمینه‌های مناسبی را برای ارتقاء اقتصاد  و صنعت خود ایجاد کنند.
 
وی ادامه داد: ما می‌توانیم با کمک همه جانبه اقتصاد و صنعت خود را چه در بخش خصوصی و چه دولتی به جایگاه مهم و سازنده‌ای برسانیم.
 
دبیرکل اجلاس دی هشت با تاکید بر گسترش سطح همکاری بین کشورهای عضو افزود: همکاری صنعتی جمعی کشورهای عضو دی‌ هشت می‌تواند گام مهمی در برداشتن موانع باشد و تاثیرات مثبت خود را در اقتصاد کشورهای عضو نشان دهد.
 
وی ادامه داد: در این نشست ما به دنبال یافتن پیشنهادهای ملموس و اجرایی برای کشورها عضو هستیم تا با همکاری همه جانبه راهکارهای ضربتی ارائه دهیم.
 
موسوی تاکید کرد: من متعقدم اتحاد و هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی کشورهای عضو منجر به افزایش تجارت خارجی کشورهای تا سطح 500 تریلیون دلار تا سال 2018 خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجارت ، خارجی ، کشورهای ، عضو ، دی هشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.