سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ارزی بانک مرکزی:

ساماندهی دلالان ارزی تا کمتر از یک ماه/ کلیه درآمدهای نفتی به بانک مرکزی واریز شد

کامیاب گفت: ساماندهی به وضعیت ارزی و دلالان این حوزه تا کمتراز یک ماه با کمک نیروی انتظامی ساماندهی خواهد شد

به گزارش خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی در حاشیه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: در پی ساماندهی وضعیت صرافان و فعالیت‌های آنها از طریق کانون صرافان هستیم اما آنها هنوز آمادگی‌های لازم را ندارند و در حال آماده‌سازی زمینه‌های لازم هستند.

وی  افزود: این کار احتیاج به کارهای کارشناسی و بررسی بیشتری دارد و در حال کار و فعالیت روی آنها هستیم و برنامه‌های لازم تدوین شده و برای عملیاتی‌سازی آماده است.

وی در خصوص لازم برای عملیاتی شدن این سیستم اظهار داشت: اجرای این سیستم به چند ماه نمی‌کشد و تنها چند روز نیاز به بررسی دارد و مطمئنا اجرایی خواهد شد.

در ادامه در خصوص هماهنگی‌های لازم برای جمع‌آوری دلالان ارزی توسط نیروی انتظامی اظهار داشت: هماهنگی‌ها در حال انجام است و بنده نمی‌توانم د ر این حوزه نظر خاصی اعلام کنم به دلیل اینکه وظیفه بنده و بانک مرکزی نیست.
 
** کلیه درآمدهای نفتی به بانک مرکزی واریز شد


وی تصریح کرد: باید فرصتی دهیم بازار خود را پیدا کند و در ادامه در خصوص درآمد نفتی ایران در سال جاری اظهار داشت: کلیه درآمدهای نفتی به بانک مرکزی واریز شده و به بخش‌های مشخص شده منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.