سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

توسعه مشارکت بخش خصوصی در مدارس دولتی/ تنبیه دانش آموزان جرم است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توسعه مشارکت بخش خصوصی در مدارس دولتی گفت: تنبیه بدنی خلاف قوانین و جرم محسوب می‌شود و آموزش و پرورش با این موضوع برخورد خواهد کرد

 علی  اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توسعه اداره مدارس دولتی به بخش خصوصی اظهار کرد: اداره مدارس دولتی را بر حسب نیاز و اعتباراتی را که در اختیار وزارتخانه گذاشته می‌شود توسعه خواهیم داد.

وی افزود: سال آینده روند مشارکت بخش خصوصی در مدارس دولتی ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص مطرح شدن خبری در یکی از  رسانه‌ها مبتنی بر قانونی شدن تنبیه بدنی با یک بخش نامه آموزش و پرورش گفت: این موضوع صحت ندارد و برداشت رسانه مربوطه تنبیه بدنی بوده در حالی که موضوع  تنبیه جدا از تنبیه بدنی است.

وی با بیان اینکه تنبیه و تشویق یک اصل تربیتی است، عنوان کرد: گاهی اوقات وقتی فرزندان در خانه اشتباهی مرتکب می‌شوند والدین آنان را تنبیه می‌کنند اما این تنبیه به معنای  کتک زدن فرزند نیست بلکه می‌تواند به شکل کم محلی با قهر باشد.

فانی ادامه داد: یکی از بخش‌های مشاوره‌ی ‌آموزش و پرورش بحث علمی را مطرح کرده بود که آن رسانه از ‌آن بحث برداشت اشتباهی داشته است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان خلاف و جرم  محسوب می‌شود و ‌آموزش و پرورش با ‌آن برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشارکت ، مدارس ، جرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
توهین به معلم و انچه سال گذشته در بروجرد اتفاق افتاد و معلمی توسط دانش آموز سلاخی شد اقای وزیر فهمیدند آیا روز نامهها ان را نوشتند

حدود 10 سال پیش در خبر سیما امد که در فرانسه دانش آموزی مجبور به پرداخت 100 فرانک شد که فقط به معلم خود گفته بود بی سواد .

البته اینها دربین معلمان ایرانی توهین به حساب نمی اید بلکه به حساب بچه بودنش می گذارند .

اما اول جایگاه معلم و مقام معلم را تعریف کنید بعداً به بررسی خشونت بر دانش آموز و .. بپردازید و یک طرفه به قاضی نروید ............

گر بخواه بنویسم مثنوی هفتاد من کاغذ می شود ....
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
ای فانییییییییییییییییییییییییییییییی !!