سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین اردوی جهادی خانه‌های سلامت برگزار می‌شود

معاون ارتقاء سلامت شهرداری تهران از برگزاری اولین اردوی جهادی خانه سلامت خبر داد.

مهدی امیری معاون ارتقاء سلامت شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای توجه به مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آ‌موزشی ویژه در حوزه‌های مختلف شهری و ویژه تمامی مدیران، پرسنل و کارشناسان اجرایی از جمله برنامه‌های شهرداری تهران در راستای تحقق این امر بوده که فردا نخستین اردوی جهادی کارکنان خانه‌های سلامت و مسئولین شهری این حوزه برگزار می‌شود.
 
وی برگزاری این کلاس‌های آموزشی را به منظور ارتقاء روحیه جهادی در مسئولان شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: چرا که با  روحیه جهادی و برنامه ریزی منطقی شاهد بالاترین میزان بهره‌وری در اجرای پروژه‌ها خواهیم بود.
 
معاون ارتقاء سلامت شهرداری تهران برگزاری کلاس‌ها ویژه مسئولان اداره کل سلامت و خانه‌های سلامت محلات شهرداری را به مدت یک هفته و با محوریت سلامت، مشارکت اجتماعی، ارتباطات، درون سازی و روابط بین بخشی ذکر کرد و افزود: نتیجه این کارگاه‌های آموزشی فردا با حضور مسئولین ارشد معاونت اجتماعی شهرداری، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، دکتر گلزاری معاون وزیر ورزش، حافظی رئیس اداره کل سلامت، محیط زیست، خدمات شهری ارائه می‌شود.
 
گفتنی است این اردو فردا با حضور مسئولان ارشد شهری در اردوگاه شهید میرحسینی پارک چیتگر از ساعت 7صبح تا 5بعد از ظهر برگزار می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: سلامت ، شهرداری ، خانه ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.