سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرخی: به خاطر تیم ملی خداحافظی کردم به کلاس زبان می‌روم

کاپیتان تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان از دوران بازیگری خداحافظی کرد.

پرویز فرخی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر تیم ملی و رشد والیبال ساحلی خداحافظی کردم. علاوه بر آن من 47 سال دارم با این سن نمی‌توانستم همانند گذشته در عرصه ملی و مسابقات بین المللی برای والیبال ساحلی کشومان موفق عمل کنم به همین خاطر از تیم ملی کناره گیری کردم.

وی تصریح کرد: آق محمد سلاق دیگر یار ساحلی باز من در تیم تملی با توجه به اینکه از نظر سنی 11 سال از من کوچکتر است و همچنان می تواند در عرصه ملی برای والیبال ساحلی ایران افتخار آفرینی کند به همین خاطر صابر هوشمند به جای من یار ساحلی وی شد و از این پس این 2 ساحلی باز با یکدیگر در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خود را برالی حضور ر دوره‌ةای مربیگری ساحلی بین‌الملل آماده می‌کنم، برای کسب کارت مربیگری با درجه بین‌المللی نیاز به تسلط کامل به زبان انگلیسی دارم به همین خاطر زبان می‌روم و قرار است در مسابقات لیگ ساحلی که در قشم برگزار می‌شود به عنوان کربی تیم داشنگاه آزاد اسلامی شرکت می‌کنم.

فرخی تصریح کرد: آق محمد سلاق و صابر هوشمند در کنار یکدیگر می‌توانند ساحلی بازان قدرتمندی باشند و در صورت دعوت شدن به تیم ملی برای والیبال ساحلی کشور افتخارآفرینی کنند. ولی به طور کامل ساحلی‌بازان ایران برای رشد نیاز به تمرین بیشتر و حضور در مسابقات مختلف دارند تا سطح تجربه‌شان هم افزایش پیدا کند. در ایران در این رشته هم مانند والیبال سالنی استعدادهای بسیار زیادی وجود دارد که در صورت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مدعی کسب مدال‌های رنگین در عرصه‌های مختلف خواهند شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.