سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهیان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

پیشتازی منطقه5 در ثبت نام شورایاری‌ها / 95درصد از ثبت نام کنندگان از تحصیلات بالاتر از کارشناسی برخوردارند

سخنگوی ستاد برگزاری چهارمین انتخابات شورایاری‌ها گفت: منطقه 5 در ثبت نام چهارمین انتخابات شورایاری‌ها بیشترین ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌ است.

امیر فاضل الهیان سخنگوی ستاد برگزاری چهارمین انتخابات شورایاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ثبت نام چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها با تدبیر ستاد شورایاری‌ها در حالی برگزار می‌شود که شائبه هرگونه تخلف و ایرادی نسبت به نحوه برگزاری از بین برده است، اظهار کرد: ثبت نام اینترنتی امکان هر گونه تخلفی را به صفر خواهد رساند.
 
وی با اشاره به اینکه تمامی متقاضیان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها می‌توانند با مراجعه به سایتWWW.SHORAYARI.IR نسبت به ثبت نام اقدام کنند افزود: فرآیند ثبت نام مرحله‌ای بوده و تا دریافت کد رهگیری تداوم خواهد داشت.
 
 
سخنگوی ستاد برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ادامه به ثبت نام قطعی 1038نفر تا صبح امروز اشاره کرد و گفت: از این تعداد 652نفر از تحصیلات کارشناسی برخوردار بوده و 330نفر نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

الهیان مقطع تحصیلی 38نفر از ثبت نام کنندگان را دکترا عنوان کرد و افزود: از حیث شغلی نیز اکثر متقاضیان کارمند هستند.

وی با اشاره به ورود 1726نفر جهت ثبت نام در سایت اعلام شده، افزود: هر چند 1038نفر در سایت مربوطه  ثبت نام قطعی کردند اما میزان بازدید از سایت به تفکیک جنسیت بیانگر مراجعه  1464 متقاضی مرد و 264متقاضی زن به این سایت بوده است.

سخنگوی ستاد برگزاری چهارمین انتخابات شورایاری‌ها در پایان بیشترین ثبت نام کنندگان را مرتبط با منطقه 5 عنوان کرد و گفت: منطقه چهار، دو و یک به ترتیب بیشترین ثبت نام کنندگان را پس از این منطقه به خود اختصاص داده‌اند که البته کمترین میزان ثبت نام نیز در منطقه 9 بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.