سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موحدی‌: لیگ ساحلی در رنکینگ‌ جهانی ملی‌پوشان تأثیر‌گذار است

سرمربی‌ تیم ملی والیبال ساحلی کشور‌مان گفت: به هر قیمتی که بود با برداشتن موانع شرایط را برای راه‌اندازی لیگ والیبال ساحلی فراهم کردیم.

حمید‌موحدی، سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما می‌خواستیم از چند سال قبل لیگ والیبال ساحلی را راه‌اندازی کنیم ولی به خاطر برخی مشکلات این مسأله به تعویق افتاد، در حال حاضر در اجرای برنامه‌ها عقب هستیم ولی باید کارها انجام شود، برای شروع لیگ هم زمان کافی نداریم.

موحدی‌، گفت: تلاش می‌کنیم سال به سال موانع و مشکلات لیگ والیبال ساحلی را کاهش دهیم. طبق طرح اولیه، نخستین مرحله لیگ از 28 دی ماه استارت خورد هر 10 روز یک بار یکی از مناطق جنوبی کشور مثل کیش، قشم‌، چابهار‌، بوشهر‌و بندرعباس میزبان مسابقات لیگ ساحلی هستند.

وی گفت: تیم‌ها می‌توانند در هر مرحله‌ای که می‌خواهند شرکت کنند، مرحله رنکینگ‌ مسابقات مشخص شده و به تیم‌های اول تا هشتم جایزه تعلق می‌گیرد در نهایت در مجموع پنج مرحله لیگ باز هم رنکینگ‌ را مشخص کرده و جایگاه تیم‌های اول تا آخر اعلام خواهد شد.

سر مربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان یادآور شد: برای اجرای این طرح یک رایزنی وسیع و گسترده با تمامی استان‌ها انجام دادیم در این حرکت ملی باید حامیان مالی به کمک فدراسیون و کمیته والیبال ساحلی بیایند. خوشبختانه مرحله اول این رقابت‌ها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و ما مصمم‌تر شدیم تا مراحل بعدی را با انگیزه بالاتری اجرا کنیم.

موحدی‌، افزود: با توجه به این که هم‌اکنون تیم ملی والیبال ساحلی ایران در فدراسیون جهانی به ثبت رسیده است، امتیازات کسب شده ملی‌پوشان در این رقابت‌ها در رنکینگ‌ جهانی ثبت و محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.