سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: بازیکنان مستعد استانها را زیر نظر داریم

سرمربی تیم ملی جوانان از حضور کادر فنی تیم ملی در رقابتهای لیگ جوانان خبر داد و گفت: با حضور در مسابقات، بازیکنان مستعد را زیر نظر داریم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی زیر 19 سال در خصوص اینکه چرا از بازیکنان تیم ملی نوجوانان و یا تیم ملی جوانان در ترکیب تیمش استفاده نمی کند و برای انتخاب بازیکنان به استان‌های کشور سفر دارد، گفت: با توجه به اینکه تیم ملی جوانان در شهریور ماه از دور رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شد و بازیکنانی که در این تیم حضور داشتند از لحاظ سنی شرایطشان متفاوت است و اکنون باید بازیکنانی را انتخاب کنیم که بتواند به تیم ملی جوانان طی یکی دوسال آینده کمک کند. اگر قرار بود از تیم ملی نوجوانان استفاده کنیم خوب بازیکنان ملی پوش در رده نوجوانان  متولد 76-77 بوده و از لحاظ قوای جسمانی، تاکتیک و مسائل فنی تیم در شرایط ایده ال ما نخواهند بود. بنابراین به استان‌های مختلفی که رقابت‌های لیگ جوانان را برگزار می کنند سفر کرده و بازیهایشان را از نزدیک تماشا می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون بازیهای بازیکنان تیم‌های خوزستان؛ تهران و مشهد را زیر نظر داشته و حدود 26 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کرده ایم تا در اردوها با برگزاری تمرینات تکنیکی و تاکتیکی روند آمادگیشان را ارزیابی کنیم. ضمن اینکه قرار است تا به استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، اصفهان، مازندران و بوشهر سفر کنیم و مسابقات این شهرها را زیر نظر داشته باشیم.

هدف کادر فنی از حضور در استان‌های کشور این است که برترین و مستعد ترین بازیکنان را به تیم ملی جوانان دعوت کنیم.

اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 19 سال از هفتم بهمن ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

پیروانی گفت: در این اردو حدود 26 بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند تا تمرینات 4 روزه خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری کنند و مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرند. در واقع با برگزاری اردوهای کوتاه مدت تا پایان سال(در هر ماه 3 اردو)، قصد داریم تا 80 درصد از شاکله تیم ملی را تشکیل دهیم و از فروردین ماه سال آینده، طبق برنامه‌های طراحی شده پیش برویم.

وی در پایان گفت: با برگزاری اردو‌های آماده سازی و شناسایی بازیکنان، شناسنامه‌هایی را برایشان طراحی کرده‌ایم و توانایی‌هایی که فوتبالیست‌های جوانان دارند را ثبت می‌کنیم تا برترین ها را انتخاب کنیم. همچنین تا پایان سال سعی مان بر این است تا به 10 استان کشور سرکشی کرده و شرایط بازیکنان جوان را ارزیابی می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.