سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید العبادی بر تبدیل چالش کاهش قیمت نفت به اصلاحات اقتصادی

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس بانک جهانی بر ضرورت تبدیل چالشهای کاهش قیمت نفت به فرصت اصلاحات اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سومریه نیوز، "حیدرالعبادی" نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس بانک جهانی در داووس سوئیس بر تبدیل چالشهای کاهش جهانی قیمت نفت به فرصتی برای اصلاحات اقتصادی تأکید کرد.

 در بیانیه ای که در این خصوصو منتشر شده استآمده است: حیدرالعبادی نخست وزیر در مقر اقامت خود در شهر داووس سوئیس و در حاشیه نشست " مجمع جهانی اقتصاد" با "جیم یونگ کیم" رئیس بانک جهانی دیدار کرد.

در این بیانیه آمده: در این دیدار دوطرف چالش‌هایی را که عراق در پی کاهش قیمت های جهانی نفت با آن روبروست و نیز هزینه های اضافی را که این کشور در اثر جنگ با گروه تروریستی داعش متحمل می‌گردد را مورد بررسی قرار دادند.

این بیانیه می‌افزاید: دراین نشست همچنین دوطرف به تلاشهای خستگی ناپذیر دولت برای بازسازی ساختار اقتصاد عراق و تبدیل چالشهای پیش رو به برنامه اصلاحات واقعی در زمینه اقتصاد و حاکمیت صحبت کردند.

در این دیدار رئیس بانک جهانی نیز از حمایت کامل این بانک از طرحی که حیدرالعبادی نخست وزیری عراق عنوان کرد ، سخن گفت و از طرح هایی که عراق برای اصلاحات اداری شروع کرده تقدیر کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.