سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دفاع سوریه از خط مقدم جنگ با تروریسم بازدید کرد

وزیر دفاع سوریه از یگان های ارتش این کشور در استان های درعا، القنیطره و ریف دمشق بازدید و برقاطعیت ارتش این کشور درمبارزه با تروریست ها و حامیان آن ها تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، وزیر دفاع سوریه برعزم جدی و قاطعیت ارتش این کشور درمبارزه با تروریست ها و حامیان آن ها و درصدر آنان رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد.

 سرلشگر " فهد جاسم الفریج " وزیر دفاع سوریه از یگان های ارتش این کشور در استان های درعا، القنیطره و ریف دمشق بازدید کرد.

براساس این گزارش، الفريج که به همراه برخی از افسران ارتش سوریه از یگان های مختلف ارتش در مواضع و ایست های بازرسی های ارتش در مناطق جنوبی حومه دمشق بازدید می کرد، گفت: با وجود حمایت های شدید از تروریست ها از طرف های مختلف و در صدرآن ها کمک های دشمن صهیونیست، عزم و اقتدار نیروهای مسلح سوریه در مبارزه با تروریست ها افزایش یافته است.

وی دراین بازدید در جریان آمادگی نیروهای ارتش سوریه و برای دفاع از مناطق غیر نظامی و مقابله با گروه های تروریستی قرار گرفت.

وزیر دفاع سوریه در دیدار با نظامیان ارتش بر قطعیت پیروزی سوریه بر تروریسم تاکید کرد و گفت: با فداکاری نیروهای مسلح و دلاوری های آنها و حمایت مردم، پیروزی بر دشمنان قطعی خواهد بود.

الفریج همچنین بر لزوم هوشیاری در مقابله با دشمن تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد که تروریست ها از هر فرصتی برای ارتکاب اقدامات بزدلانه تروریستی استفاده کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.