سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری: همدلی و پشتکار کلید پیروزی ما در مسابقات قهرمانی آسیا است

رکاب‌زن ملی پوش سرعتی کشورمان گفت: با پشتکار و همدلی که در اردو بین بچه‌ها ایجاد کرده‌ایم، می‌توانیم مدال‌های رنگی را کسب کنیم.

علی عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اردوی آمادگی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا 2015 اظهار کرد: با توجه به فصل سردی که در حال حاضر پیش رو داریم انتخاب محل اردو در شهر اهواز بهترین انتخاب بود و باعث شده طی چند هفته‌ای که در این شهر تمرینات را پیش گرفته‌ایم هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم و با آرامش و بدون استرس تمرینات خود را انجام دهیم و دیگر آن که هدف ما کسب مدال‌های رنگی است که با همدلی و پشتکارمان آنها را قطعا به دست خواهیم آورد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اردوی تهران، کرمان و اهواز تاکنون به سطح آمادگی نسبی که مورد رضایت کارر فنی باشد رسیده‌ایم و در مسابقات با یک آمادگی کامل و انگیزه فراوان حضور می‌یابیم.

عسگری در خصوص تمرینات ابوحیدری طی این 2 ماه خاطرنشان کرد: ابو حیدری بر خلاف پاول بوران که به دنبال کسب نتیجه مقطعی بود نتیجه‌گیری در درازمدت را از ما می‌خواهد و من فکر می‌کنم این قضیه از نظر فنی اصولی‌تر می‌باشد.

وی در خصوص میزبانی و کیفیت پیست اهواز بیان کرد: انتخاب شهر اهواز برای انجام اردو گرمی آب وهوا بوده وگرنه فکر می‌کنم از نظر پیست شهر مشهد و تهران از کیفیت بهتری را دارا است و از نظر میزبانی نیز بد نیست بهتر می‌توانست باشد، اما به دلیل شهرستان بودن مکان اردو خرده‌ای نمی‌توان از آن گرفت.

علی عسگری در پاسخ به این پرسش که آیا مسابقات قهرمانی آسیا این دوره نسبت به سال گذشته که در قزاقستان انجام شده بود با توجه به مسابقات المپیک تفاوتی دارد یا خیر اظهار کرد: من در مسباقات قهرمانی آسیا که سال 2012 در مالزی برگزار شد شرکت کردم و متأسفانه در سال‌های بعد بنا بر شرایط نتوانستم حضور یابم، اما این دوره با توجه به مسئله کسب سهمیه آسیا و آمادگی کامل رکاب‌زنان چین و ژاپن فکر می‌کنم کار برای ما بسیار سخت می‌باشد اما با توکل به خدا و انگیزه کاملی که بین بچه‌ها وجود دارد می‌توانیم مدال‌های رنگی را برای کشورمان کسب کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.