سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "علمی‌پزشکی" پنج شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی‌پزشکی" که در روز پنج شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: متولی قیمت‌گذاری لوازم آرایشی و بهداشتی کجاست؟ / کارت سلامت به جای بیمه سلامت! + فیلم و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی‌پزشکی" که در روز پنج شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

متولی قیمت‌گذاری لوازم آرایشی و بهداشتی کجاست؟ / کارت سلامت به جای بیمه سلامت! + فیلم




در حاشیه‌های پزشکی این هفته عناوینی چون فروش داروهای آرایشی بهداشتی تا سه برابر قیمت، ماجرای بیرون کردن بازرس اتحادیه محصولات دندان پزشکی از نمایشگاه این محصولات و سود جویی برخی با کارت سلامت به اسم بیمه سلامت و ... مورد بررسی قرار گرفت.



شکل‌گیری هم‌نوایی بین ارکان تصمیم‌ گیرنده در خصوص دانشگاه آزاد

 جعفری گفت: شورای انقلاب فرهنگی موضع گیری خوبی در قبال دانشگاه آزاد داشته است و در واقع هم‌نوایی خوبی بین ارکان تصمیم گیرنده نظام در خصوص دانشگاه آزاد شکل گرفته است.


تصاویر و قابلیت‌های جدید‌ترین نسخه ویندوز / تحول در تبلت‌ها،تلفن‌های همراه و رایانه‌ها

جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوز که به گفته مایکروسافت ، طراحی و ساخت آن نقطه عطفی در تاریخ این شرکت است رسما رونمایی شد.


هشت سیاره شبه زمینی دیده شد + عکس

 ناسا اعلام کرده که ماموریت فضایی کپلر را از سال 2009 میلادی شروع شده تاکنون ادامه داشته و هیچ اختلالی در کار این فضاپیما بوجود نیامده است.


توصیه کارشناسان برای دوام زندگی مشترک

 به گزارش هافینگتن‌پست، کارشناسان می‌گویند این چند فاکتور اصلی که در ایجاد یک زندگی مشترک شاد و طولانی موثر هستند به شرح زیر است.


رمز عبورهای دیگران را ببینید + عکس

 در این فهرست بیست و پنج رمز عبور پر استفاده دنیا در سال 2014 میلادی گنجانده شده است که به ترتیب بیشترین به کمترین در آن قرار گرفته اند


بیمه‌های تکمیلی به فکر فعالیت‌های تجاری‌اند

 عملکرد بیمه‌های تکمیلی به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و این بیمه‌ها بیشتر از آنکه به وظایف خود بپردازند بیشتر به فکر شرکت در فعالیت‌های سودآور تجاری اقتصادی هستند.


بالغ بر ۹۰ درصد تجهیزات پزشکی، وارداتی است/۳۰ درصد کالاهای وارداتی پزشکی قاچاق هستند

مشاور رییس دفتر تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت گفت: صنعت تجهیزات پزشکی ایران در صادرات باید طبق رشد وسعت صادرات این کالا‌ها در سطح جهان، از وضعیت کنونی سیر صعودی به خود گیرد.


حفظ شأن مریض از هر دستاوردی در طرح تحول بالا‌تر است

دکتر سروش، گفت: طرح تحول نظام سلامت فرصتی است تا در کشور نظام عادلانه بهداشتی، درمانی و آموزشی برپا گردد و هر چند دستاوردهای این طرح بسیار فراوان است ولی مهم‌ترین آن حفظ شأن و احترام به بیماران است.


سه قلوهای افسانه HTC در کنار هم + عکس

 تصویر سه پرچمدار تلفن های همراه اچ تی سی در کنار هم فاش شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.