سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

صعود 13 پله ای شورای آموزش و پرورش رودهن در استان تهران

بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش بخش رودهن از صعود 13 پله ایی رودهن در شورای آموزش و پرورش استان تهران خبر داد و گفت: با لطف خداوند و همت اعضای شورای آموزش و پرورش، رودهن درارزیابی فعالیت سال 92 ، به رتبه پنجم ارتقا یافت.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: عملکرد صحیح با تدبیر ودلسوزانه شورای آموزش و پرورش در طول دو سال گذشته، جایگاه رودهن را با 13 پله صعود از رتبه 18 به رتبه پنجم ازبین 19 منطقه استان تهران رسانده است.

وی با ابراز گله مندی از اداره کل ارزیابی آموزش و پرورش استان تهران گفت: طی ارزیابی اولیه رودهن در رتبه چهارم قرار گرفته بود که با جابجایی ضریب شاخص های جدید در مرحله دوم، رتبه پنجم برای رودهن در نظر گرفته شد.

طاهر خانی با بیان اینکه رتبه کسب شده در سطح استان بزرگ و پرجمعیتی همچون تهران باعث افتخار و سربلندی است گفت: همت،تلاش، فکر نو و توانمندی همکاران فرهنگی در این راه قابل ستایش است.

بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن با بیان اینکه شهر علمی و فرهنگی رودهن می تواند برای دیگر شهرهای استان تهران الگو باشد گفت: قطعا به رتبه های چهارم و پنجم قانع نیستیم و باید با همت و تلاش بیشتر، رتبه رودهن را در سطح استان تهران به اول یا دوم ارتقا دهیم چرا که همه ما باور داریم رتبه شورای آموزش و پرورش این شهر در استان تهران بالاتر از رتبه پنجم است و امیدواریم این امر در ارزیابی سال 93 محقق شود.

وی گفت: انسان های با ظرفیت های فراوان در اختیار آموزش و پرورش می باشند که باید با تلاش و ابتکار از این کودکان و نوجوانان، دانشمندان برجسته، مدیرانی با تدبیر، انسان های صالح، متدین و انقلابی بسازد.

طاهر خانی گفت: هر مقدار در زمینه آموزش و پرورش کار شود نباید به حساب هزینه گذاشت چرا که این یک سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده کشور است که باید مدیران آینده جامعه ایران اسلامی را پرورش دهد.

وی در پایان به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: با عنایت به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری برنامه های تهیه شده برای سال آینده نیز، می بایست بر این اساس باشد که با مولفه های همچون الگو قرار دادن مدارس مشارکتی، حضور فعال نیکوکاران در ساخت و تجهیز مدارس و غیره توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.