سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی رایگان کارآفرینی در منطقه 11

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری دوره آموزشی رایگان کارآفرینی با همکاری کلینیک کسب و کار خبر داد.

محمد کریملو، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کارآفرینی اظهار کرد: مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه 11 همگام با سیاست‌های مدیریت شهری و دستورالعمل‌های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی اقدام به برگزاری دوره آموزش رایگان تحت عنوان "مردمان کارآفرین، سازندگان ایرن زمین" کرده است.
 
وی در ادامه افزود: این دوره آموزشی یک ماهه از اواخر دی ماه با همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و کلینیک کسب و کار آغاز شده است.
 
کریملو تصریح کرد: در این کارگاه شرکت‌کنندگان با مباحثی از جمله "اصول و مفاهیم انواع کسب و کار و کارآفرینی، پرورش و خلق ایده و تکنیک‌های حل مسأله، شرکت اداری و انواع شرکت‌ها و قوانین و مقررات ثبت شرکت‌ها، شیوه‌های تأمین منابع مالی، بازاریابی و تکنیک فروش، کسب و کار اینترنتی، تهیه طرح کسب و کار و مدیریت اقتصاد خانوار و... آشنایی شوند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در پایان گفت: دوره آموزشی کارآفرینی در بهمن ماه امسال پس از برگزاری دو تور کارآفرینی، جشن اختتامیه و صدور گواهینامه آموزشی شرکت‌کنندگان به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: برگزاری ، رایگان ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.