سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی:

صندوق تثبیت بازار به تنهایی چاره ساز نیست

ندیمی گفت:صندوق با هدف کمک به بازار سرمایه برای جایگزینی منابع از دست رفته ایجاد شده و در این راستا می‌تواند ریسک‌های مدیریتی را کنترل و هدایت نماید. ضمن اینکه صندوق تثبیت بازار سرمایه به تنهایی قادر به کنترل ریسک در بازار سرمایه نیست و نمی‌توان انتظار داشت تا این بسته تمام جهات مثبت شدن بازار سرمایه را فراهم کند.

ابوذر ندیمی نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص چرایی ایجاد صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: همواره برای پوشش ریسک ها و جلوگیری از بین نرفتن انگیزه، چه در بازار پول و چه در بازار سرمایه، صندوق هایی با نیت حمایت از این بازارها ایجاد می‌شود تا بتواند شرایط بازگشت به دوران طلایی  را در بازارهای مذکور ایجاد نماید.
 
وی ادامه داد: صندوق ثبیت بازار سرمایه با هدف ایجاد ثبات و کنترل نوسانات موجود در بازار ایجاد شده تا بتواند در این راستا روند نزولی بازار را کنترل و هدایت نماید.
 
ندیمی افزود: این صندوق با هدف کمک به بازار سرمایه برای جایگزینی منابع از دست رفته ایجاد شده و در این راستا می‌تواند ریسکهای مدیریتی را کنترل و هدایت نماید. ضمن اینکه صندوق تثبیت بازار سرمایه به تنهایی قادر به کنترل ریسک در بازار سرمایه نیست و نمی‌توان انتظار داشت تا این بسته تمام جهات مثبت شدن بازار سرمایه را فراهم کند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: امیدواریم با ایجاد صندوق تثبیت بازار سرمایه سایر شرایط برای بازگشت دوران رونق به این بازار نیز فراهم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازار ، سرمایه ، ریسک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
reza
۲۰:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
خوب که بازار ارزشش نصف شد و سرمایه ما سرمایه دارا نصف شد حالا آقایون یه نگاهی هم به ما بیچاره ها انداختن که همه هستو نیستمون رو آوردیم تو این بازار....
واقعا حق ما این نبود...