سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان زنجان؛

کولاک شدید در محور تهم به چورزق زنجان حاکم است

با توجه به بارش برف کولاک شدید در محور تهم به چورزق زنجان حاکم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: در حال حاضر با توجه به بارش برف کولاک شدید در محور زنجان به دندی گردنه خانچایی و قلی کندی حاکم است و دید بسیار ضعیف است.
 
وی اظهار داشت: با توجه به بارش برف تردد به کندی صورت می گیرد و رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
 
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: از رانندگان در خواست می شود با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مچهز کنند و برف کن خود را به صورت آن لاین استفاده کنند.
 
سرهنگ شیر محمدی از رانندگان خواست خودرو خود را به سیستم گرمایشی مجهز کنند و اگر کار ضروری ندارند از مسافرت خود داری کنند.
 
وی در ادامه از وقوع یک فقره تصادف در محور زنجان به ماهنشان خبر دادوافزود: متاسفانه در این تصادف  برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودرو سمند باعث فوت یک نفر شد و حال دو نفر دیگر وخیم گزارش شده است.
 
رئیس پلیس راه استان زنجان علت اصلی وقوع این تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده پیکان عنوان کرد.
 
سرهنگ شیر محمدی به عامل تصادفات در زمان بارش در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: در زمان بارش 70 درصد از عامل تصادفات سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ ، سرعت غیر مجاز و  عدم رعایت فاصله طولی است و در این فصل حساس رانندگان این چهار عامل خطر ساز را در رانندگی خود لحاظ کنند.
 
وی یاد آورشد: رانندگان حتما صبر و حوصله را سرلوحه کاری خود قرار دهند و همچنین به هنگام خستگی از رانندگی دست بکشند و استراحت کنند و با این کار سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: زنجان ، کولاک ، تصادف ، بارش ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.