سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

جامعه و خانواده با عزمی ملی در جهت ترویج فرهنگ اسلامی گام بردارند

بخشدار رودهن گفت: بعد از 35 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی متاسفانه هنوز حق فرهنگ به خوبی ادا نشده وباید جامعه و خانواده با همت مسئولان در هر سنگری که هستند با عزمی ملی در جهت ترویج فرهنگ اسلامی گام بردارند .

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: برهم زدن بنیان خلنواده و دور کردن جوانان از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از اهداف دشمنان نظام است که این امر وظیفه دستندرکاران فرهنگی کشور در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان را سنگین تر کرده است.

بخشدار رودهن افزود: فرهنگ اسلامی از ویژگی های مهم و برجسته ایی برخوردار است که باید با برنامه ریزی صحیح و درست نسبت به ترویج آن در جامعه اقدام نمود.

طاهر خانی با بیان اینکه مسولان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه خویش قرار دهند افزود: تقویت زیرساخت های فرهنگی جامعه به گونه ایی تقویت گردد که همانند سدی مستحکم در برابر تو طئه های فرهنگی دشمنان باشد.

بخشدار رودهن در پایان ضمن محکوم نمودن اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از سوی نشریه وابسته به استکبار جهانی گفت: مسلمانان نسبت به پیامبر اکرم(ص) و دین خود تعصب، باور و اعتقاد دارند و اجازه نمیدهند به مقدسات آنها توهین شود و آنها بیتفاوت باشند.

انتهای پیام/ز



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.