سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنیفر ساکی‎ از دعوت نخست وزیر اسرائیل برای شرکت در نشست کنگره خبر داد

جنیفر ساکی در آغاز این نشست در مورد دعوت جان بینر از نخست وزیر اسرائیل برای شرکت در نشست کنگره گفت خبر دعوت سران کشورها به آمریکا از فرد دیگری به غیر از رئیس کنگره امریکا باید اعلام شود.‎

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  وزارت خارجه آمریکا؛ جنیفر ساکی در آغاز این نشست در مورد دعوت جان بینر از نخست وزیر اسرائیل برای شرکت در نشست کنگره گفت خبر دعوت سران کشورها به آمریکا از فرد دیگری به غیر از رئیس کنگره امریکا باید اعلام شود.‎
ساکی اعلام کرد وزارت خارجه آمریکا قویا حمله شهادت طلبانه امروز در فلسطین اشغالی را به شدت محکوم می کند و از طرفین می خواهد خشونت را متوقف کنند و تمام تلاش خود را برای صلح و ثبات به کار گیرند.
وی گفت کشورش شرایط در یمن را با دقت زیر نظر دارد.وی مدعی شد منصور هادی رئیس جمهوری قانونی یمن است.و دولت آمریکا با وی ارتباط دارد.
گفتنی است "جان بینر" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که از "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم غاصب قدس دعوت شده است  تا در نشست مشترک ماه آینده کنگره درباره تهدیدات ایران و اسلام افراطی سخنرانی کند.نتانیاهو نیز اعلام کرد که دعوت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای سخنرانی در کنگره را پذیرفته است.وی قرار است روز 11  فوریه به امریکا سفر کند. این سفر و سخنرانی وی درکنگره برای مخالفت با مذاکرات هسته ای نیز می باشد.


در حال تکمیل...
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.