سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشن: فوتبال آسیا نسبت به گذشته تغییری نکرده است

مهاجم سالهای دور تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فوتبال آسیا بعد از گذشت سالهای متوالی چندان تغییری نکرده است.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سطح فوتبال آسیا نسبت به گذشته چندان تغییری نکرده است و تیم ‌هایی که به یک چهارم نهایی صعود کرده‌اند بیانگر این امر است که تیم‌هایی مثل ایران، ژاپن، کره و استرالیا همچنان حرف اول را در لیگ آسیا می‌زنند.

وی در خصوص  عملکرد تیم ملی کشورمان در این دور از مسابقات تصریح کرد: رویکرد تیم ملی در این دور از مسابقات نسبت به بازی‌هایی که در جام جهانی 2014 انجام دادیم چندان تغیری نکرده است  و با همان رویکرد پا به این دور از مسابقات گذاشتیم.

حسن روشن در ادامه افزود: تیم ملی کشورمان طی بیست سال گذشته با مربیان و کادر فنی مختلفی تا یک چهارم نهایی جام ملت‌ها بالا رفته است اما متاسفانه در این مرحله عملکرد خوبی نداشته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص خط حمله تیم ملی گفت: با توجه به تاکتیک تدافعی تیم ملی و سیستم تک مهاجمی تا به این لحظه از مسابقات درخشان ظاهر نشده است، گلی را که در بازی دوم به قطر زدیم اشتباه مدافعان و خلاقیت سردار آزمون به ثمر رسید این امر در بازی با امارات نیز اتفاق افتاد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست که کدام تیم قهرمان می‌شود، زیرا تیم ‌های حاضر در یک چهارم نهایی در مرحله گروهی با یکدیگر بازی نکرده‌اند، اما اگر تیم ملی کشورمان از حالت دفاعی خارج و بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهد، می‌توانیم صعود کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: روشن ، فوتبال ، مهاجم ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.