سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجاوز به "القنیطره"، اثبات اهداف شوم رژیم صهیونیستی در منطقه

رژیم تروریستی و صهیونیستی اسرائیل با تجاوز خود به منطقه "القنیطره" ثابت کرد این رژیم اصلی ترین عامل آشوب افکنی، توطئه گری، تجاوز، تروریسم و ویرانگری در سوریه و منطقه می باشد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الوطن"؛ رژیم تروریستی و صهیونیستی اسرائیل با تجاوز خود به منطقه "القنیطره" ثابت کرد این رژیم اصلی ترین عامل آشوب افکنی، توطئه‌گری، تجاوز، تروریسم و ویرانگری در سوریه و منطقه می‌باشد.

روزنامه "الوطن" در سرمقاله خود تحت عنوان "تجاوزی بر پایه رویاهای واهی" تصریح کرد رابطه میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی به روشنی آشکار است و بوی بد آن تمام منطقه را فرا گرفته است.

این روزنامه توجه را بدین نکته معطوف داشت که رژیم صهیونیستی پس از شکست و تضعیف روحیه سربازان خود در مقابل پایداری ملت، ارتش و دولت سوریه سعی دارد با تجاوزگری در اینجا و آنجا روحیه سربازان، مزدوران و نیروهای خود را بالا ببرد.

این روزنامه اشاره نموده که دشمن صهیونیستی با این تجاوز جدید خود تاکید می کند که همچنان به عنوان اینکه سوریه کلید منطقه به شمار می رود چشمانش به دنبال سوریه است و سعی دارد از طریق مردوران و وابستگان خود اوضاع این کشور را زیر نظر داشته باشد.

الوطن پیش‌بینی کرد که این تجاوز محصول ائتلاف جدید اروپایی-آمریکایی-صهیونیستی از خلال راهپیمایی ضد تروریستی پاریس که بزرگترین نماد تروریسم یعنی بنیامین نتانیاهو در آن حضور داشت باشد در پایان تاکید کرد رژیم تروریستی اسرائیل هرچه تلاش کند چیزی جز نا امیدی، حسرت و شکست بدست نخواهد آورد و با رؤیاهای پوشالی و حماقت سران جنایت کار خود کاخ آرزوهایش را برسر خویش ویران خواهد کرد.




انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.