سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام کلانتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غرب از اسلام‌هراسی نتیجه معکوس می‌گیرد/اقبال بیشتر برای برگزیدن نام "محمد" برای مردان در دنیا

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: تحقیقات نشان‌ می‌دهد که توهین به مقدسات از سوی غرب اثری عکس داشته است، چرا که بعد از کشیدن کاریکاتور در دانمارک، گرایش به اسلام در این کشور و انگلیس بیشتر شد و امروزه نام "محمد" جذاب‌ترین نام برای مردان عنوان شده است.

"حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب در ایران، اسلام عزیز مجددا احیا و به عنوان یک قدرت مدیریتی نوین در جهان مطرح شد و نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت، اظهارداشت: توهین به مقدسات به حربه‌ای برای غرب‌ مطرح شد که به وسیله آن افکار عمومی را نسبت به جهان اسلام منحرف کند.
 
وی با تاکید بر اینکه اسلام دینی سرشار از معنویت و منادی آزادی انسان است، بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب گرایش به دین مبین اسلام در خارج از ایران افزایش یافت و طبق مطالعاتی که انجام شده مردم جهان امروز بیشتر از هر زمان دیگر به دنبال دست‌یافتن به حقایق هستند.
 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، با بیان اینکه غرب از گرایش مردم به سمت اسلام در هراس است، اظهار داشت: در آینده نزدیک و در بلوک غرب، گرایش به اسلام شدید‌تر خواهد شد و همین دلیل غرب از این اتفاقات هراس دارد.  
 
وی افزود: گروهک‌های تروریستی در منطقه همچون داعش، النصره، القاعده برای نشان دادن چهره خشن و نامطلوب اسلام مطرح شد که می‌توان یکی از هدف‌های غرب به شمار آورد.  
 
حجت الاسلام کلانتری با بیان اینکه توهین به پیامبر اکرم (ص) نیز یکی دیگر از کارهای غرب برای برهم زدن چهره اسلام بود، عنوان کرد: توهین به پیامبر در قالب کاریکاتور، ساختن فیلم‌های هالیوودی، همایش‌های مختلف و مقالات تنها برخی کارهای غرب علیه اسلام است که با هدف توقف موج گرایش به دین صورت می‌گیرد. 
 
وی بیان داشت: در حقیقت همه این کارهایی که از سوی غرب انجام شده، اثری عکس داشت، چرا که بعد از کشیدن کاریکاتور در دانمارک، گرایش به اسلام در این کشور و انگلیس بیشتر شد و امروزه نام "محمد" جذاب‌ترین نام مردان عنوان شده است. 
 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، با بیان اینکه در فرانسه نیز موج گرایش به اسلام قطعا راه خواهد افتاد، گفت: نسل جدید با خود تحلیل می‌کند که دلیل تهاجم علیه اسلام چه بوده و بزودی موج اسلام‌گرایی بسیار خواهد شد، چرا که وعده قرآن حق است و ما در قرآن داریم که  این اراده خداوند است که اسلام را با نام آئین بر‌تر به سرانجام خواهد رساند، حتی اگر مشرکین ناراحت شوند و شاهد تحقق این آیه هستیم. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.