سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی؛

۶۰ درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی گچساران پوسیدگی دندان دارند

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ۶۰ درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی گچساران پوسیدگی دندان دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،، ستار اسدپور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی گچساران که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: این ششمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در شهرستان در سال 93 بوده است.

وی به اهمیت و جایگاه شورای سلامت و امنیت غذایی اشاره کرد و افزود: این شورا یکی از مهم‌ترین شوراها در سطح شهرستان بوده زیرا با جان و سلامت شهروندان سر و کار دارد و بنابراین اعضای شورا باید پیگیر اجرای مصوبات باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که مشکلات حوزه سلامت و بهداشت شهرستان را به صورت شفاف مطرح کنیم، گفت: تاکنون برخوردهایی از سوی برخی ادارات با ما انجام شده ولی ایرادی ندارد و ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

اسدپور با تأکید بر اینکه اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت گچساران نیازمند همکاری همه اعضای این شورا است، عنوان کرد: کار تیمی و همکاری مسئولان، سبب اجرایی شدن هر چه سریع‌تر مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه مصوباتی که در شورا مجری آن شبکه بهداشت و درمان بوده، 70 تا 80 درصد آن اجرایی می‌شود، ابراز کرد: انتظار داریم که مسئولان با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به 6 هزار مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان از سوی شبکه بهداشت و درمان در چند ماهه اخیر، عنوان کرد: در این بازدیدها 50 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان به دلیل تخلف پلمب شد.

اسدپور با اشاره به آمار بالای پوسیدگی دندان در مدارس مقطع ابتدایی گچساران، خاطرنشان کرد: متأسفانه 60 درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در این شهرستان پوسیدگی دندان دارند که باید برای برطرف شدن این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام /م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.