سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل موسسه رسانه‌ای الفرات عراق از تام بازديد كرد

در ادامه تلاش تام‌ ايران‌خودرو براي تقويت حضور خود در بازارهاي صادراتي مثل عراق، مدیرعامل موسسه رسانه‌ای الفرات عراق با هيات همراه، روز 30 دي‌ماه از اين شركت بازديد و به تهيه گزارش پرداختند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومي شركت تام ايران‌خودرو، در ديدار مشترك مديران ارشد تام با شيخ عباس العیساوی مدیرعامل موسسه رسانه‌ای الفرات عراق و هيات همراه وي، معرفي كلي از فضاي كسب و كار تام ارايه شد و تيم عراقي از نزديك در جريان آخرين تحولات و پروژه‌هاي تام قرار گرفتند.

در اين نشست مشترك، مدیرکل موسسه رسانه‌ای الفرات عراق با بيان اين كه بازار عراق بازار بكري براي توسعه و بازسازي زيرساخت به شمار مي‌رود ادامه داد: تام ايران‌خودرو براي حضور در بازار عراق بايد بتواند توانمندي خود را به دولت و مردم عراق نشان دهد، در اين راستا تبليغات و اطلاع‌رساني بهترين راه‌حل معرفي تام خواهد بود. هر هزينه‌اي در اين حوزه، مطئنا در آينده به شركت باز خواهد گشت.

وي خاطرنشان كرد: ايران‌خودرو در عراق شركت شناخته شده‌اي است و خودروهاي تاكسي‌ زرد رنگ اين شركت در عراق زياد ديده مي‌شود، به طوري كه از هر پنج خودرو در عراق يكي مربوط به ايران است. شركت‌هاي ايراني براي حضور در بازار عراق نيازمند تبليغات گسترده هستند. در حال حاضر ارتباط بين وسايل ارتباط جمعي و صنعت به‌گونه‌اي تنگاتنگ شده كه صنعت بدون بازاريابي و بازاريابي بدون صنعت معني ندارد. 

شيخ العيساوي اظهار اميدواري كرد تام بتواند در بازار عراق پروژه‌هاي خوب و بزرگي را كسب و به انجام برساند.

با توجه به پتانسيل‌هاي خوبي كه در تام براي حضور در بازار عراق وجود دارد، اين شبكه عراقي تصميم بر آن گرفت تا از طريق تهيه گزارشي تصويري، توانمندي‌هاي تام را به دولتمردان و صاحبان صنايع كشور متبوع خود معرفي كند.
 
لازم به ذكر است، موسسه الفرات عراق، مجموعه رسانه‌اي شامل هفت شبکه رادیویی، یک شبکه تلویزیونی خبری و خبرگزاری الفرات نیوز با دو خروجی عربی و انگلیسی است. این مجموعه کار خود را از سال 2003 در کشور عراق آغاز کرده و جزو نخستین رسانه‌هایی است که پس از سقوط رژیم صدام در آن کشور تاسیس شده است.

در ادامه مهندس محمودي قائم مقام مديرعامل تام در امور بين‌الملل و توسعه بازار در خصوص حضور تام در عراق اذعان كرد: به دليل وجود فصل مشترك تاريخي، مذهبي ايران و عراق تام ايران‌خودرو تمايل دارد تا در كشور عراق حضور داشته باشد تا بتواند خدمات فني و مهندسي با كيفيت بالاي جهاني، هزينه كم و سرعت و دقت بالا به اين كشور ارايه دهد.

وي افزود: شركت تام‌ايران‌خودرو نيز با توجه به ثبت دفتر صادراتي خود در عراق، برنامه منسجمي براي صدور خدمات فني و مهندسي در اين كشور در نظر گرفته و قرار است در نمايشگاه آب ، برق و انرژي عراق كه 27 تا 30 بهمن‌ماه در اين كشور و با حضور معاون اول رييس جمهور برگزار مي‌شود، حضور موثري داشته باشد.

لازم به ذكر است هيات عراقي طي يك بازديد چهار ساعته از بخش‌هاي مختلف رباتيك، نفت و گاز، نيرو و تاسيسات، صنايع معدني، كنترل و ابزار دقيق بازديد و از تام براي حضور متقابل در اين شبكه دعوت به عمل آورد.

مدیرعامل موسسه رسانه‌ای الفرات عراق بعد از پايان بازديد خود تام را شركتي كم نظير در خاورميانه توصيف كرد و گفت:  از ديدن چنين شركتي با تنوع فعاليت، دانش و تخصص بسيار خشنودم و مسلما تام مي‌تواند جاي خالي شركت‌هاي امريكايي و اروپايي در عراق را پر كند؛ چرا كه اين شركت دانش‌بنيان كليه فعاليت‌هايش را با تكيه بر منابع داخلي انجام مي‌دهد و نيازي به خارجي‌ها ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نشست ، رسانه ، کسب و کار ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.