سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

به دام افتادن زوج سارق مسلح

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری یک زن و شوهر که در سرقت‌های مسلحانه در چند استان شرکت داشتند، در کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ' مهدی پور غلامحسین' با اشاره به اینکه درپی شکایت فردی مبنی بر اخاذی به پلیس راه اتوبان کاشان - اصفهان، یک دستگاه ریو متوقف شد، اظهار داشت : در بررسی‌های اولیه مشخص شد خودرو مذکور از شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی کاشان در خصوص نحوه عملیات افزود: بلافاصله اکیپی از واحد گشتی پلیس آگاهی به محل اعزام و خودرو مذکور که در مسیر جاده بر اثر تصادف و برخورد با گاردریل دچار نقص فنی شده بود، با همکاری عوامل پلیس راه متوقف و این زوج را که مرتکب اخاذی شده بودند، برای بررسی بیشتر به آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان سوابق این زوج تصریح کرد: این زوج ساکن کرج دارای  سابقه سه فقره سابقه سرقت به صورت مسلحانه، تخریب و مقرون به آزار و اذیت و تهدید با چاقو، سرقت وجه نقد، سرقت گوشواره از طفل با تهدید چاقو و سرقت النگو هستند.

سرهنگ پورغلامحسین با بیان اینکه متهم اصلی پرونده به بزه انتسابی خود اقرار کرد، اظهار داشت: به عنوان مسافر، خودروی مذکور را در شهر کرج دربست کرایه نموده و به طرف «کیانمهر» حرکت و با استفاده از تاریکی شب و خلوتی جاده به وسیله چاقو راننده را تهدید و اتومبیل را سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سارقان به علت مصرف بیش از حد 'شیشه' و به علت خواب آلودگی نزدیک کاشان با گاردریل برخوردکردند افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی ؛ خودرو تحویل مالباخته شد و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ زا
برچسب ها: سارق ، مسلح ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.