سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی: فرمانده ایرانی هدف حمله ما به سوریه نبود

رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ شهادت فرمانده سپاه ایران در حمله اخیر این رژیم به سوریه، هدف این حمله نبوده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛  یک منبع ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ هدف این حمله کشتن فرمانده ایرانی نبود و تصور ما این بود که این حمله به تعدادی از نیروهای رده پایین انجام می‌شود.

رویترز در ادامه با اشاره به اینکه این اظهارات احتمالا با هدف جلوگیری از ایجاد تنش میان رژیم صهیونیستی با ایران و حزب‌الله مطرح می‌شود، به نقل از این منبع امنیتی افزود: ما انتظار این نتیجه به ویژه کشته شدن فرمانده ایرانی را از حمله خود نداشتیم و فکر می‌کردیم که یک واحد زمینی دشمن را که قصد حمله به ما را دارد، هدف قرار داده‌ایم.

این منبع امنیتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رژیم صهیونیستی انتظار اقدام تلافی‌جویانه ایران و یا حزب‌الله را دارد، گفت: این اطمینان تقریبا وجود دارد که آنان واکنش نشان خواهند داد. ما این را پیش‌بینی می‌کنیم، اما فکر می‌کنم فرضیه درست این است که یک تنش بزرگ به سود هیچ یک از طرفین نیست.





انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۳:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
این اقدام باید تلافی شود حتی اگر به قول خودشان قصد شهادت فرمانده ایرانی را نداشته باشند....
آلامتو
۲۱:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۳
ایرا ن و حزب الله باید پاسخی آشکار به اسراییل بدهند که متوجه شود ترور فرماندهان و حتی نیروهایی نظامی معمول و مستشاری هزینه دارد و با اقدام تلافی جویانه همراه است
مهران
۲۰:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۳
سلام،امیدوارم که اسراعیل به دست توانای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی مقام معظم رهبری با خاک یکسان شود و بداند که ایران یعنی افتخار و شجاعت،کاش منم یک سرباز بودم،این بزرگترین ارزو من است